۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین انسان‌ها در فضای گناه، برای آمادگی ظهور سنجیده می‌شوند
کد خبر: ۱۸۷۶۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲ ساعت: ۱۲:۹ ↗ لینک کوتاه

حجت الاسلام حیدری کاشانی در مسجد ولایت قزوین:

انسان‌ها در فضای گناه، برای آمادگی ظهور سنجیده می‌شوند

حجت الاسلام حیدری کاشانی در مسجد ولایت قزوین با اشاره به اینکه در فضای گناه، انسان‌ها برای آمادگی ظهور سنجیده می‌شوند، گفت: یعنی اینکه ما به عشق امام زمان چقدر توانستیم جبهه درونمان را برای سربازی حضرت حفظ کنیم.

انسان‌ها در فضای گناه، برای آمادگی ظهور سنجیده می‌شوند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، حجت الاسلام حیدری کاشانی، کارشناس رسانه شب گذشته(شنبه) در مراسم احیای نیمه شعبان در مسجد ولایت قزوین اظهار کرد: در روایات زیادی به برقراری رابطه با امام غائب شیعه توصیه شده است که این رابطه باید براساس تقوا صورت بگیرد.
وی با بیان اینکه کلیدواژه رابطه با امام زمان(عج) و اصلاح این رابطه به مقدمه و پیش نیاز لازمند است، گفت: اصلاح رابطه قطع کامل با شیطان را می‌طلبد و در مرحله بعد اصلاح رابطه خود با خدای متعال است، برای دستیابی به اخلاق و زندگی رحمانی باید از ولایت شیطانی خارج شد.
این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه سوره اعراف دانشگاه شیطان شناسی برای ما برپا کرده است، اذعان کرد: در صدر قلب شیطان زده کفران نعمت ولایت و امامت است، غفلت از اضطرار حضور امام زمان(عج) دستاورد همین هجوم شیطانی است.
وی تهاجم بی امان شیطان را از چهار جانب دانست و بیان کرد: از امام صادق(ع) روایت شده این تهاجم چهارجانبه از نگاه فیزیکی و جسمانی نیست، تهاجم از پیش رو ایجاد غفلت از آخرت و حمله از پشت سر به معنای آنچه باید پشت سر گذاشت و ایجاد دلبستگی به دنیاست؛ حمله از سمت راست شبهه سازی و شعبه سازی شیطان در دین است،

سرگرم شدن به شیطان درون عامل دوری از امام زمان است


حیدری کاشانی ادامه داد: حمله از سمت چپ شیطان به معنای درگیر کردن انسان به شهوات است، موضوعی که لابی‌های صهیونیستی به عنوان دشمنان اصلی حضرت حجت، با این ابزار ما را گرفتار خود کرده‌اند.
وی تصریح کرد: امروز ما به داعیه مهدی یاوری و محب اهل بیت بودن در حال گرفتار شدن به اخلاق دشمن هستیم.
این کارشناس رسانه ملی عنوان کرد: کسی که خود را سرباز امام زمان می‌داند نباید تفکر رسانه‌هایش همان خط فکری رسانه‌های دشمنان اسلام باشد، چرا باید با این حجم عظیم کاربر ایرانی در تلگرام فقط درصد کمی استفاده‌های درست و اخلاقی داشته باشند؟
وی با اشاره به اینکه در فضای گناه، انسان‌ها برای آمادگی ظهور سنجیده می‌شوند، گفت: یعنی اینکه ما به عشق امام زمان چقدر از لذت‌های شیطانی دوری می‌کنیم و چقدر توانستیم جبهه درونمان را برای سربازی حضرت حفظ کنیم.
این کارشناس دینی سرگرم شدن به شیطان درون را عاملی برای دور کردن ما از امام زمان دانست و ابراز کرد: راه امام یاوری تقواست، یعنی خداترسی که ما را از همه حرام‌های الهی دور کرده و به واجبات پایبند کند، سربازان حضرت گناه گریزی به سبک حضرت یوسف دارند یعنی از گناه به سمت درهای بسته فرار می‌کنند.
وی تاکید کرد: شیعه‌ای که می‌بیند حضورش در فضای مجازی حتی به اندازه یک درصد عامل گناه است باید رابطه‌اش را با اینترنت قطع کند، تا زمانی که با ایجاد قوت رحمانی راه مقابله با شیطان را بیاموزد.

حضرت زینب(س) امروز در حال کادرسازی برای زمینه ساطی ظهور هستند

حیدری کاشانی رمز قوت رحمانی برای مبارزه با شیطان را 2 راه اتباط آسمانی و زمینی دانست و گفت: با دعا و راز و نیاز و توبه و شکر نگاه انسان به سوی آسمانست و روی شیطان سیاه می‌شود و راه پایین مخصوص عبادالرحمان هستند.
وی اضافه کرد: افرادی راهشان به سمت حضرت مهدی(عج) باز است که هیچ تکبری در محضر خدای متعال نداشته باشند.
استاد حوزه و دانشگاه سجده و رکوع در محضر خدای متعال را راه دیگر مبارزه با شیطان برشمرد و بیان کرد: باید برای به خاک مالیدن بینی شیطان برای نماز وقت بگذاریم؛ از راه دعا، نماز، توبه و استغاثه از خدای متعال درخواست داشته باشیم توفیق سربازی و یاوری حضرت مهدی(عج) را پیدا کنیم.
وی با بیان اینکه آرایش نیروهای رحمانی و شیطانی 5 سال است در سوریه اتفاق افتاده، تصریح کرد: امروز داعش و آل سعود بازیگر میدان اسلام شده‌اند و دلیل این موضوع این است ما با عملکرد خود امام زمان را در غیبت نگه داشته‌ایم، طلب فرج گشایش برای همه عالم است.
حیدری کاشانی در پایان اذعان کرد: مسلمانانی که امروز به دست داعش سربریده می‌شوند برادران و خواهران دینی ما هستند و حضرت زینب(س) برای زمینه سازی ظهور وارد میدان شده و در حال کادرسازی هستند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان