۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین دیدار از ۹ هزار و ۹۸۷ خانواده شاهد و ایثارگر استان طی سال گذشته
کد خبر: ۱۸۷۵۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲ ساعت: ۹:۱۹ ↗ لینک کوتاه

معاون تعاون بنياد شهيد استان قزوين مطرح کرد

دیدار از ۹ هزار و ۹۸۷ خانواده شاهد و ایثارگر استان طی سال گذشته

معاون تعاون بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين گفت: طی سال گذشته کارکنان بنیاد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين از ۹ هزار و ۹۸۷ خانواده شاهد و ایثارگر در استان قزوین دیدار کردند.

دیدار از ۹ هزار و ۹۸۷ خانواده شاهد و ایثارگر استان طی سال گذشته
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، محمدرضا علی‌اكبربيک، معاون تعاون بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و ریاست‌جمهوری به دیدار از خانواده‌های شاهد و ایثارگر اظهار کرد: مسئولین بنیاد نیز به تبعیت از آنها کمر همت بسته و در قالب طرح سپاس، اجرای این دیدارها را با جدیت در دستور کار خود قرار داده‌اند.
وی با اشاره به اینکه دیدار با جامعه ایثارگران از برنامه‌های تعطیل‌ناپذیر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین است، افزود: نهاد فوق، در انجام دیدارها برنامه‌ریزی دقیق و منظم انجام داده تا بتواند تعداد بیشتری از این خانواده‌ها را دیدار کند.
علي‌اكبربيک با بیان اینکه جمعی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر به خاطر مناعت طبعی که دارند به بنیاد مراجعه نمی‌کنند، به همین دلیل مسئولین به دیدار آنان می‌روند، گفت: برقراری ارتباط عاطفی، تجلیل و تکریم و رسیدگی و رفع مشکلات آنها از مهمترین اهداف این دیدارها است.
این مسئول با اشاره به 9 هزار و 987 دیدار کارکنان بنیاد از خانواده‌های شاهد و ایثارگر طی سال گذشته گفت: از این آمار، یک هزار و 924 مورد با حضور جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی انجام شده است.
معاون تعاون بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين افزود: دیدارهای یاد شده در قالب طرح‌های ابراهیمیان، ام‌البنین(س)، هفته دفاع مقدس، دولت عشق، رمضان، علمداران حماسه و فجرآفرینان صورت گرفته است.
وی به دیدارهای کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال 94 اشاره کرد و گفت: بیش از 702 مورد در شهرستان آبیک، 392 مورد در شهرستان البرز، بیش از 740 مورد در شهرستان بویین‌زهرا، یک هزار و 272 دیدار در شهرستان تاکستان، و بیش از 4 هزار و 363 مورد در شهرستان قزوین و 464 مورد در شهر محمدیه انجام شده است.
علي‌اكبربيک با اشاره به دیدارهای صورت گرفته با حضور دستگاه‌های اجرایی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران گفت: سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین و ائمه‌ جماعات بیشترین همکاری را در انجام این دیدارها داشته‌اند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان