۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تجلیل از یک هزار و ۵۶ حافظ قرآن استان
کد خبر: ۱۸۷۲۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱ ساعت: ۱۴:۵۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین خبر داد:

تجلیل از یک هزار و ۵۶ حافظ قرآن استان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برگزاری همایش تجلیل از برترین‌های طرح تربیت حافظان و مربیان قرآن‌کریم در قزوین خبر داد.

تجلیل از یک هزار و ۵۶ حافظ قرآن استان
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از برترین‌های طرح تربیت حافظان و مربیان قرآن کریم اظهار کرد: این همایش به مناسبت نیمه شعبان با حضور حجت‌الاسلام مجید تلخابی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری شنبه (یکم خرداد ماه) بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) شهر قزوین برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این همایش از یک هزار و 56 حافظ قرآن استان تجلیل می‌شود.
نوروزی تصریح کرد: از یک هزار و 56 نفر، افرادی که رتبه 100 را کسب کردند طی قرعه‌کشی کمک هزینه مکه، رتبه 90 تا 100 کمک هزینه عتبات عالیات و رتبه 70 تا 90 کمک هزینه مشهد مقدس اهدا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خاطرنشان کرد: سال گذشته چهارمین دوره طرح تربیت حافظان قرآن کریم استان برگزار شد که 6 هزار و 200 نفر سهمیه این استان در این طرح ثبت‌نام کردند.

وی عنوان کرد: این تعداد ثبت‌نام‌کنندگان از شهرستان‌های قزوین، البرز، آبیک، بویین‌زهرا، تاکستان و آوج بودند که بیش از 3 هزار و 256 نفر در آزمون پایان دوره طرح تربیت حافظان و مربیان قرآن کریم شرکت کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین مطرح کرد: از 3 هزار و 256 نفر شرکت‌کننده یک هزار و 56 نفر حائز رتبه برتر شدند که گواهینامه پایان دوره به آنها اعطا می‌شود.

نوروزی با بیان اینکه آزمون پایان دوره طرح تربیت حافظان و مربیان قرآن کریم در دو مرحله شفاهی و کتبی برگزار شد، ادامه داد: اگر حافظ قرآنی در این دو آزمون رتبه 70 را کسب می‌کرد حائز امتیاز لازم می‌شد که در این زمینه به آن‌ها گواهینامه پایان دوره تعلق می‌گیرد.
انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان