۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین مواظب باشید ویژه‎ خواران شما را به جهنم نکشند
کد خبر: ۱۸۷۲۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱ ساعت: ۱۴:۴۱ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه شهر الوند خطاب به نمایندگان مجلس:

مواظب باشید ویژه‎ خواران شما را به جهنم نکشند

امام جمعه شهر الوند خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: مواظب باشید تا ویژه‎خواران شما را به جهنم نکشند و از فرصت ایجاد شده برای خدمت به مردم استفاده کنید.

مواظب باشید ویژه‎ خواران شما را به جهنم نکشند
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین؛ حجت‎الاسلام و المسلمین علی طهماسبی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرالوند خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: «از نمایندگان ملت و ۴ نماینده منتخب استان قزوین تقاضا می‎کنیم تا به درد مردم توجه کنند».

وی خطاب به نمایندگان مجلس عنوان کرد: وابستگی به جناح‎های سیاسی برای دوران انتخابات بوده و امروز زمان رفاقت است و ادامه داد: «مواظب باشید تا ویژه‎خواران شما را به جهنم نکشند و از فرصت ایجاد شده برای خدمت به مردم استفاده کنید».

طهماسبی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع روحانیّون اظهارداشت: نقش روحانیّت در شکل‎گیری و هدایت انقلاب اسلامی نقش محوری بوده است و اضافه کرد: درک اسلام‎ناب متکی برکتاب و سنت بدون منابع علمی و دینی ممکن نیست و روحانیّون وظیفه دارند تا اسلام ناب را برای مردم تبیین و تشریح کنند.

وی با بیان اینکه روحانیّت شیعه در طول تاریخ نقش هدایتگری داشته است افزود: روحانیّون باید برای هدایت سیاسی جامعه و استمرار انقلاب اسلامی بیش از پیش تلاش کنند.

طهماسبی ابرازداشت: اکثریّت روحانیّون جامعه زندگی مستضعفانه‎ایی دارند، هیچ چیزی را برای خود نمی‎خواهند و تنها برای دین خدا کار می‎کنند.

خطیب جمعه شهرالوند با اشاره به فرارسیدن روز آغاز محاصره اقتصادی ایران در سال ۵۹ عنوان کرد: ملت ایران در طول دوران دفاع مقدس نشان داد که می‎توان در برابر استکبار جهانی ایستاد و به اقتصاد مقاومتی عمل کرد.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: تنها راه رفع مشکلات اقتصادی موجود، اتکاء به درون و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی است و ادامه داد: یکی از پایه‎های اقتصادمقاومتی جلوگیری و پرهیز از ویژه‎خواری و رانت خواری است.

طهماسبی با اشاره به عدم تضمین عربستان سعودی و کارشکنی‎ برای برگزاری مراسم حج امسال گفت: مسؤولان وزارت امورخارجه باید پیگیر مطالبات حقوقی کشته شدگان فاجعه منا باشند.

خطیب جمعه الوند در ادامه سخنان خود ضمن گرامیداشت سوم خرداد ماه، روز آزادسازی خرمشهر بیان داشت: همانگونه که امام خمینی(ره) فرمودند، فتح خرمشهر فتح ارزش‎ها بود و امیدصدامیان را نا امید کرد.

وی ضمن تقدیر از مسؤولان امنیتی، قضایی و سیاسی شهرستان البرز برای رفع مشکلات یکی از واحدهای کارگری موجود عنوان کرد: مسؤولان تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات موجود انجام خواهند داد.
انتهای پیام/

منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان