۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین برگزاری جشن نیمه شعبان در بیش از ۲۰۰ امامزاده استان قزوین
کد خبر: ۱۸۷۲۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱ ساعت: ۱۴:۳۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین مطرح کرد

برگزاری جشن نیمه شعبان در بیش از ۲۰۰ امامزاده استان قزوین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: ویژه برنامه مراسم جشن نیمه شعبان در بیش از ۲۰۰ امامزاده و بقاع متبرکه و ۴۲۰ مسجد در استان قزوین برگزار می‌شود.

برگزاری جشن نیمه شعبان در بیش از ۲۰۰ امامزاده استان قزوین
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه مراسم احیای شب نیمه شعبان در قزوین اظهار کرد: این مراسم با حضور بیش از 5 هزار نفر از مردم قزوین در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار می‌شود.
وی افزود: مراسم احیای شب نیمه شعبان از ساعت 24 روز شنبه شروع می‌شود و تا 3 نیمه شب ادامه دارد.
نوروزی تصریح کرد: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدحسینی و با مداحی علی فرمانی انجام می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خاطرنشان کرد: همچنین مراسم احیای شب نیمه شعبان در آستان مقدس امامزاده آمنه خاتون(س) با سخنرانی حجت‌الاسلام آشوری و با مداحی محمد نبوی از ساعت 12 شب شروع می‌شود.
وی در ادامه همچنین از برگزاری جشن نیمه شعبان در بیش از ۲۰۰ امامزاده استان قزوین خبر داد و گفت: ویژه برنامه مراسم جشن نیمه شعبان در بیش از ۲۰۰ امامزاده و بقاع متبرکه، بیش از 100 حسینیه و 420 مسجد در استان قزوین برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین عنوان کرد: همچنین ویژه برنامه شاخص جشن نیمه شعبان در روزهای شنبه یکم خردادماه و یکشنبه دوم خرداد‌ماه بعد از نماز مغرب‌وعشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام تلخابی نماینده منتخب مردم در مجلس خبرگان رهبری و حجت‌الاسلام آشوری و با مداحی مرتضی سلیمانی و حمید چاوشا انجام می‌شود.
نوروزی افزود: مراسم جشن نیمه شعبان در آستان مقدس چهار انبیاء نیز از روز جمعه سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه به مدت 3 شب با سخنرانی حجت‌الاسلام حمید شهسواری و حجت‌الاسلام محمدحسینی و با مداحی محمد نبوی و محمد اطهری‌نسب بعد از نماز مغرب‌وعشاء برگزار می‌شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان