۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برگزاری مراسم اِحیای نیمه شعبان در قزوین
کد خبر: ۱۸۷۲۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱ ساعت: ۱۴:۹ ↗ لینک کوتاه

مسئول هیئت خادمان مهدی(عج) خبر داد:

برگزاری مراسم اِحیای نیمه شعبان در قزوین

مسئول هیئت خادمان مهدی(عج) بیان کرد: برنامه‌ احیای نیمه‌ی شعبان در سه شب منتهی به شب نیمه‌ی شعبان برگزار می‌شود و استاد حیدری کاشانی در این شب‌ها به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

برگزاری مراسم اِحیای نیمه شعبان در قزوین
حامد کبودوند، مسئول هيئت دانشجويي خادمان مهدي(عج) قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: مراسم احياي شب نيمه شعبان براي دوازدهمین سال متوالي همزمان با شب ميلاد حضرت مهدي(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در مسجد باصفای ولايت استان قزوین برگزار خواهد شد.
وی گفت: برنامه احياي شب نيمه شعبان يکي از مراسم ويژه ساليانه هيئت دانشجويي خادمان مهدي است که این برنامه با حضور گسترده مشتاقان آخرین منجی عالم بشریت در استان برگزار می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: برنامه‌ احیای نیمه‌ی شعبان در سه شب منتهی به شب نیمه‌ی شعبان برگزار می‌شود و استاد حیدری کاشانی در این شب‌ها به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.
کبودوند در ادامه اضافه کرد: برنامه‌ دو شب اول پس از نماز مغرب و عشاء آغاز می‌شود که در طی آن یک برنامه‌ی ویژه برای برگزاری نماز استغاثه به امام زمان(عج) و ادعیه‌ی مربوط به آن اجرا می‌شود، در شب نیمه‌ی شعبان نیز برنامه‌ی احیا از ساعت 23:30 آغاز خواهد شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این مراسم این است که میزان ارتباط قلبی با امام زمان را بیشتر کنیم.
ویژه برنامه احیای شب نیمه شعبان هیئت دانشجویی خادمان مهدی (عج) رأس ساعت 23:30 در مسجد باصفای ولایت واقع در میدان شهید بابایی قزوین برگزار می شود.
برنامه احیای شب نیمه شعبان یکی از مراسم ویژه سالیانه هیئت دانشجویی خادمان مهدی (عج) است.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان