۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین جذب ۲۲ درصد از دانش‌آموزان استان در پایگاه‌های اوقات فراغت
کد خبر: ۱۸۷۰۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱ ساعت: ۹:۳۹ ↗ لینک کوتاه

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین مطرح کرد

جذب ۲۲ درصد از دانش‌آموزان استان در پایگاه‌های اوقات فراغت

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین گفت: در سال جاری با برنامه ریزی دقیق و منسجم انتظار می‌رود زمینه جذب ۲۲ درصد از دانش‌آموزان استان در پایگاه‌های اوقات فراغت فراهم شود.

جذب ۲۲ درصد از دانش‌آموزان استان در پایگاه‌های اوقات فراغت
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، حجت‌الاسلام علی انصاری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی در راستای بهبود فعالیت‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان اظهار کرد: ایجاد کلاس‌های متنوع و جذاب در پایگاه‌های تابستانی برای دانش‌آموزان از مهم‌ترین فعالیت‌ها در این جهت می‌باشد.
وی افزود: امسال طبق برنامه پنجم توسعه کشور مرتبط با آموزش و پرورش، با برنامه ریزی دقیق و منسجم انتظار می‌رود زمینه جذب 22 درصد از دانش‌آموزان استان در پایگاه‌های اوقات فراغت فراهم شود که تعداد دانش‌آموزان بالغ بر 43 هزار و 192 نفر خواهد شد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: در پایگاه‌های اوقات فراغت تابستان کلاس‌های علمی، فرهنگی، هنری، فنی و حرفه ای تشکیل می‌شود.
وی ادامه داد: تشکیل کارگاه‌های فنی و مهارتی از قبیل نقاشی، سفال گری، رایانه، اجرای طرح مزرعه تابستانی من در زمینه کشاورزی، برپایی آزمایش‌های جالب فیزیک و شیمی از جمله برنامه‌های این پایگاه‌ها است.
انصاری در پایان بر همکاری سایر دستگاه‌ها با آموزش و پرورش و استفاده از ظرفیت آنها در تشکیل پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت تأکید کرد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان