۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین واکنش مسئولین به دیدار فائزه هاشمی با عضو ارشد بهائیان و توصیه‌های امام جمعه قزوین به حمیده زرآبادی‌
کد خبر: ۱۸۶۹۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱ ساعت: ۷:۵۰ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

واکنش مسئولین به دیدار فائزه هاشمی با عضو ارشد بهائیان و توصیه‌های امام جمعه قزوین به حمیده زرآبادی‌

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

واکنش مسئولین به دیدار فائزه هاشمی با عضو ارشد بهائیان و توصیه‌های امام جمعه قزوین به حمیده زرآبادی‌
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.

با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید



"شایسته سالاری" شایسته ملت ماست نه چوب خشک سالاری/ برای سربازی امام زمان باید سرباز خوبی برای دین باشیم
امام جمعه قزوین با بیان اینکه برای سربازی امام زمان باید سرباز خوبی برای دین باشیم، بیان کرد: "شایسته سالاری" شایسته ملت ماست نه چوب خشک سالاری، چوب خشک سالاری فرهنگ غلطی است از دوران جاهلیت باقی مانده است.


باور تحقق اقتصاد مقاومتی در دولت و مجلس ضعیف است
سردار آبنوش در قزوین بیان کرد: امروز باور تحقق اقتصاد مقاومتی در دولت و مجلس ضعیف است، البته وقتی منافع عده‌ای پاگذاشتن روی خون شهداست مشخص است که حوزه اقتصاد خودکفا نمی‌شود.


افزایش دو درصدی ثبت ولادت در سال جاری
مدیرکل ثبت احوال استان قزوین از افزایش دو درصدی ثبت ولادت در فروردین ماه سال جاری خبر داد.


سخنان هاشمی برای فرزندانش اعتباری ندارد/ دستگاه قضا باید با فائزه برخورد جدی کند
رئیس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان قزوین با بیان اینکه دستگاه قضا باید با فائزه برخورد جدی کند، بیان کرد: فائزه هاشمی با رفتار خود نشان داد که حرف این پدر برای فرزندانش اعتباری ندارد و هاشمی را برای دستیابی به اهداف خود می‌خواهند.


بسیاری از شهرها از علما و مجتهدان خالی شده است
عضو جامعه مدرسین حوزه گفت: در دوره‌های گذشته مدارس علمیه بسیاری در شهرها وجود داشت و عالمان و بزرگان بسیاری بودند اما متاسفانه امروزه شهرها از مجتهدین و علما خالی شده است.


فقط با توکل بخدا و بهره‌گیری از نماز پا به میدان انتخابات مجلس نهادم
زرآبادی، منتخب مردم قزوین در مجلس بیان کرد: با دو اصل به عرصه نمایندگی مجلس وارد شدم یعنی با توکل بخدا و بهره‌گیری از نماز پا به میدان نهادم.


چرخ لنگ معيشت مردم عامل شرمندگی است نه انتقاد از برجام
امروز دسته‌ای از مردم كه براي تامين ضروريات اوليه زندگي خود درمانده اند نزد خانواده خود شرمنده اند چرا كه اكنون نه تنها صداي چرخ زنگ زده معيشت آنان شنيده نمي شود.


کسب طلای جهانی را تضمین کردم اما مسئولین استان هیچ حمایتی نکردند/ آمریکا با غارت 2 میلیارد دلاری برجام را زیر سئوال برد
رزمی کار و قهرمان ورزشی استان قزوین گفت:متاسفانه برای مسابقات جهانی هیچ ارگانی و سازمانی حمایتی نکردند حتی من تضمین مدال آوری تیم را به این سازمان‌ها دادم که در صورت نیاوردن مدال هزینه‌ها برگردانده شود اما متاسفانه حمایت نکردند.


غلط می‌کنند روی سر شما منت می‌گذارند/ اگر بخواهید به کسی وصل شوید که خودش به هیج جا وصل نیست، زمین می‌خورید
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: به ستمگران تکیه نکنید تا این‌که آبرویتان و شخصیتتان آسیب نبیند و بدانید که این فرصت را مردم برای شما به وجود آورده‌اند؛ غلط می‌کنند کسانی که مِنَتی بر سر شما بگذارند.


ضمانتی برای اجرای برجام وجود ندارد/ گویا هاشمی فراموش کرده دستبرد 2 میلیارد دلاری آمریکا از دستاوردهای برجام بود
سخنگوی کمیسیون صنایع و معاون مجلس با تاکید بر اینکه برجام نتیجه‌ای برای کشورمان نداشته است، بیان کرد: غارت 2 میلیارد دلاری آمریکا از اموال بلوکه شده ایران نمونه‌ای از دستاورد برجام بود و گویا هاشمی این موضوعات را فراموش کرده است.


بیرون کشیدن جسد مرد مجهول الهویه از کانال مادر قزوین
پیش از ظهر امروز جسد مرد مجهول الهویه‌ای از کانال مادر قزوین بیرون کشیده شد.


تکمیل پروژه راه‌آهن قزوین ـ رشت باید در اولویت قرار بگیرد
نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس خواستار تکمیل پروژه راه‌آهن قزوین ـ رشت و شروع مطالعات پروژه راه‌آهن قزوین به قم شد.


دیدار فائزه هاشمی با سران بهائیت مصداق بارز نفوذ است/ از اعتبار خانوادگی‌تان که به برکت نظام و خون شهداست، سوءاستفاده نکنید

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: بهائیت یک شیطنت استعماری است که به جان مسلمانان انداخته‌اند و دیدار فائزه هاشمی با سران بهائیت مصداق بارز نفوذ است.


برجام حتی نتوانست در قیمت پیاز ثُبات ایجاد کند/ هاشمی بجای ایجاد تشنج، دولت را در حل مشکلات اقتصادی یاری نماید
عضو خبرگان رهبری بیان کرد: برجام حتی نتوانست در قیمت پیاز ثبات ایجاد کند و شاهد بودیم قیمت‌ها فقط بالا و پایین رفت و تا به امروز برجام دستاورد مفیدی برای کشور نداشته است.


دیدار فائزه هاشمی با بهائیان هنجار شکنی در اندیشه های انقلاب است
منتخب مردم قم در مجلس دهم گفت: دیدار فائزه هاشمی با جمعی از بهائیانین نوعی خودنمایی است چنین اشخاصی برای جلب توجه و خودنمایی معمولا به اموری متوسل می‌شوند که با هنجار شکنی در جامعه همراه است.


فرزندان هاشمی برای کسب محبوبیت به هر ریسمان گندیده‌ای چنگ می‌زنند/ فائزه هاشمی باید محاکمه شود
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: چرا باید فرزند سومین فرد مهم نظام به دیدار مخالفان اسلام و نظام برود و با بهائیان دیدار داشته باشد؟ این عملکرد یک تبلیغات منفی علیه نظام است.


تناقض‌های هاشمی پدر و هاشمی دختر
مشخص است که بهایی ها در حال مبارزه با جمهوری اسلامی هستند اما تکریم آنها از سوی فائزه هاشمی چه معنایی می‌تواند داشته باشد در حالی که پدر فائزه هاشمی خود از چهره‌های کلیدی جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.


برخی حافظان قانون را به سکوت وامی‌دارند تا زمین‌خواری ‌کنند
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: زمین‌خواری به نابودی محیط زیست و منابع طبیعی ما منجر می‌شود، متأسفانه گاهی اوقات این تخلفات با اسناد قانونی انجام شده که نشان می‌دهد برخی حافظانِ قانون را به سکوت واداشته‌اند


نگاه رئیس جمهور به حوادث پاریس، بروکسل و خان طومان چه تفاوتی باهم داشت
مدافعین حرم نه موهای بلوند دارند و نه چشم آبی‌اند و نه کشته مبارزه با افراطی‌گری، چون از نظر حسن روحانی و برخی منوّرالفکر‌های کابینه یازدهم اینها تندرو هستند.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان