۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین دیدار فائزه با فرقه ضاله بهائیت آغاز سناریو فشار برای ورود به عرصه قدرت است
کد خبر: ۱۸۶۷۳۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۳۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دیدار فائزه با فرقه ضاله بهائیت آغاز سناریو فشار برای ورود به عرصه قدرت است

منتخب مردم مشهد در مجلس گفت: کار خاندان هاشمی رفسنجانی این است که مقدمات فشار برای جمهوری اسلامی را فراهم کنند تا با تکیه بر حل آن فشار، در قدرت بمانند.

دیدار فائزه با فرقه ضاله بهائیت آغاز سناریو فشار برای ورود به عرصه قدرت است

سیدامیر حسین قاضی‌زاده هاشمی منتخب مردم مشهد در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، در خصوص دیدار فائزه هاشمی با فرقه ضاله بهائیت اظهار داشت: این موضوع در سطح ایجاد مقدمات برای ورود به قدرت است.

وی افزود: کار این خاندان این است که مقدمات فشار برای جمهوری اسلامی را فراهم کنند تا با تکیه بر حل آن فشار، در قدرت بمانند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: در موضوع هسته‌ای نیز این خاندان چنین رفتاری داشتند یعنی مقدمات تحریم را با پیگیری‌ها،‌ خودشان فراهم کردند و تحت عنوان حل موضوع، مشکلات خود را به مردم تحمیل کردند تا مردم به واسطه آنها بتوانند گشایشی برای خود پیش‌بینی کنند.

قاضی‌زاده هاشمی بر همین اساس یادآور شد: اکنون نیز همان سناریو است یعنی آنها مقدمه یک فرایند جهانی فشار تحت عنوان برجام‌های مکرری که ذکر می‌شود را فراهم کردند. این‌ها یک فضایی ایجاد می‌کنند که به مدد آن یک واکنش همه جانبه جهانی ایجاد شود و مقدمات آن را کانادایی‌ها با احمد شهیر از یک طرف فراهم کرده و بعد تحت عنوان حل او به میدان آمده و خود را ناجی بداند و سپس کم کم ماهیت اسلامی انقلاب را به طور کلی از انقلاب بگیرند.

وی ادامه داد: خاندان هاشمی رفسنجانی ماهیت انقلابی انقلاب را که سعی کردند در برجام یک بگیرند و ماهیت اسلامی را در برجام‌های بعدی می‌خواهند بگیرند و همانند دوره طاغوت دوباره وابستگان به اجانب و فرق ضاله را به قدرت برگردانند.

قاضی‌زاده هاشمی در ادامه یادآور شد: آمریکایی‌ها و استکبار جهانی در طول تاریخ استعماری خود، کشور ما را توسط فرقه ضاله خود را اداره می‌کرد. یعنی یاورانشان را که در این فرقه‌ها نقش‌آفرینی می‌کردند کشور را اداره می‌کردند بنابراین اینها دوباره می‌خواهند به جامعه بازگردند و کم کم هم به قدرت باز خواهند گشت. ما گزارشاتی داریم که بخشی از اقتصاد کشور را در دست داشته و مدیریت می‌کنند؛ کم کم از اقتصاد به سیاست روی خواهند آورد و پس از آن قدرت سیاسی را هم به دست خواهند گرفت.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: روی آوردن به سیاست توسط این فرق را در جریان حمایت همه جانبه آنها از میرحسین موسوی را در سال‌های گذشته دیدیم که در میدان آمدند و با تمام وجود از یک کاندیدای ریاست جمهوری حمایت کردند. حال سؤال اینجاست کسانی که اسلام و نظام جمهوری اسلامی را قبول ندارند چطور از کاندیدای ریاست جمهوری در چارچوب این نظام حمایت می‌کنند؟ آثار بعدی ورود اینها در انتخابات ریاست جمهوری بعدی هم شنیده می‌شود. بنابراین دیدار فائزه هاشمی با فرقه ضاله بهائیت یک مسیر سناریو در همین راستا است.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان