۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین دیدار فائزه با اعضای فرقه ضاله بهائیت، اقدامی علیه نظام جمهوری اسلامی است
کد خبر: ۱۸۶۷۱۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۳۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دیدار فائزه با اعضای فرقه ضاله بهائیت، اقدامی علیه نظام جمهوری اسلامی است

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت با بیان اینکه دیدار فائزه هاشمی با اعضای فرقه ضاله بهائیت که هدفی جز توطئه‌گری علیه اسلام و جمهوری اسلامی ندارد، اقدامی علیه نظام است، گفت: از قوه قضائیه می‌خواهیم جلوی چنین رفتارهایی بایستد.

دیدار فائزه با اعضای فرقه ضاله بهائیت، اقدامی علیه نظام جمهوری اسلامی است

حسن صادق مقدسی عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری صبح قزوین ، ضمن انتقاد از دیدار فائزه هاشمی با اعضای فرقه ضاله بهائیت، اظهار داشت: اینکه فرزند یکی از مسئولان نظام با اعضای فرقه ضاله بهائیت دیدار کند، آن هم فرقه ضاله ای که هدفی جز توطئه گری علیه اسلام و جمهوری اسلامی ندارد، به هیچ وجه پذیرفته نیست.

وی افزود: گذشته فرقه ضاله بهائیت مشخص است، این فرقه به دست استعمار و استکبار برای ضربه زدن به اسلام ساخته شد. حال عده ای در داخل بی مزد و مواجب برای این فرقه کار می‌کنند.

این فعال دانشجویی با انتقاد از دیدار فائزه هاشمی با اعضای فرقه ضاله بهائیت، گفت: این دیدار اقدامی علیه نظام معنا می شود، چراکه فائزه با این دیدار در حقیقت از این فرقه ضاله حمایت کرد و به تبلیغ از این فرقه ضاله پرداخت. کما اینکه نزدیک به 30 شبکه ماهواره ای ضد انقلاب از این دیدار سوء استفاده کردند.

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت اضافه کرد: بدتر از این دیدار این است که فائزه هاشمی بجای عذرخواهی و تصحیح اقدام اشتباهش، از آن دفاع کرد. این درحالی بود که آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز آن رفتار را اشتباه خواند.

مقدسی با تأکید بر اینکه تقویت فرقه ضاله بهائیت به هر شکلی جرم است، گفت: ما از دادستانی می خواهیم به عنوان مدعی العموم از فائزه شکایت کرده و قوه قضائیه نیز با وی برخورد کند و جلوی چنین رفتارهای ساختارشکنانه‌ای بایستد.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان