۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین احتمال خسارت به تاسیسات طی بارندگی‌های روزهای آینده
کد خبر: ۱۸۶۵۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۳۰ ساعت: ۲۳:۱۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل هواشناسی استان قزوین مطرح کرد

احتمال خسارت به تاسیسات طی بارندگی‌های روزهای آینده

مدیرکل هواشناسی استان قزوین بیان کرد: با وجود وزش بادهای لحظه‌ای شدید احتمال خسارت به تاسیسات نیز دور از انتظار نیست لذا توصیه می‌شود تهمیدات و تجهیزات لازم به کار گرفته شود.

احتمال خسارت به تاسیسات طی بارندگی‌های روزهای آینده
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، آرش بهاروند، مدیرکل هواشناسی استان قزوین درباره وضعیت جوی استان اظهار کرد: با توجه به آخرین نقشه‌های پیش یابی همچنان به طور متناوب تا اوایل هفته آینده استان تحت تاثیر امواج ناپایدار حاصل از سامانه بارشی قرار دارد.
وی در ادامه افزود: پایان هفته جاری تا ابتدای هفته آینده در بعضی ساعات شاهد افزایش ابر، رگبار باران و گاهی رعدو برق و وزش بادهای لحظه‌ای شدید خواهیم بود.
این مسئول ادامه داد: از فردا(جمعه) تا اواخر وقت یکشنبه با توجه به شمالی بودن سوی جریانات، ضمن کاهش دما، وزش بادهای شدید نیز پیش بینی می‌شود.
وی عنوان کرد: با توجه به فصل بهار و رگباری بودن بارش‌ها، در پاره‌ای از مناطق احتمال تگرگ و آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها وجود دارد.
بهاروند گفت: با وجود وزش بادهای لحظه‌ای شدید احتمال خسارت به تاسیسات نیز دور از انتظار نیست لذا توصیه می‌شود تهمیدات و تجهیزات لازم به کار گرفته شود.
وی در پایان بیان کرد: در شبانه روز گذشته کمینه دما مربوط به آوج با 13 درجه سانتی گراد و بیشینه مربوط به آبیک با 35 درجه بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان