۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین سردار نقدی;برجسته‌ترین ویژگی عشایر ولایتمداری است
کد خبر: ۱۸۶۴۱۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۳۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

سردار نقدی;برجسته‌ترین ویژگی عشایر ولایتمداری است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برجسته‌ترین ویژگی عشایر را ولایتمداری آنها دانست و گفت: همه وجود شهید مدهنی محو حقیقت و ولایت بود و با شجاعت و سلحشوری بی‌نظیر خود در راه ولایت حرکت می‌کرد و این شهید مبارزه و جهاد را نصب‌العین خود قرار داده بود.

سردار نقدی;برجسته‌ترین ویژگی عشایر ولایتمداری است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برجسته‌ترین ویژگی عشایر را ولایتمداری آنها دانست و گفت: همه وجود شهید مدهنی محو حقیقت و ولایت بود و با شجاعت و سلحشوری بی‌نظیر خود در راه ولایت حرکت می‌کرد و این شهید مبارزه و جهاد را نصب‌العین خود قرار داده بود.

به گزارش خبرنگار صبح قزوین ( صبح قزوین ) منطقه لرستان، محمدرضا نقدی در یادواره شهید قاسم مدهنی و ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور که امروز پنج‌شنبه، ۳۰ اردیبهشت‌ماه در پادگان امام حسین(ع) برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عشایری، گفت: عشایر همواره پیشرو عرصه‌های جهاد و ولایت بودند از سال‌های دور شاهد سلحشوری‌های عشایر آذری و ترک در جنگ چالدران، ایستادگی عشایر عرب در برابر رژیم انگلیس، قهرمانی‌های قوم لر و قیام آنها در برابر رژیم شاهنشاهی بوده‌ایم.

وی با بیان این‌که وجود ۱۰ هزار شهید از جامعه عشایری یک سند روشن در حقانیت این مسیر روحانی است، افزود: عشایر برجسته‌ترین خصلت‌های انسانی ازجمله صداقت، جوانمردی، سخت‌کوشی و فداکاری برای یکدیگر را دارند و برجسته‌ترین ویژگی عشایر ولایت‌مداری آنها است.

سردار نقدی در ادامه به رشادت‌ها و سلحشوری شهدای عشایر اشاره کرد و ادامه داد:‌ جمعیت عشایر در دوران جنگ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بود که توانستند در راه دفاع از انقلاب ۱۰ هزار شهید را تقدیم کنند.

وی به رشادت‌های سردار شهید قاسم مدهنی اشاره کرد و با بیان این‌که هیچ جبهه‌ای از دفاع مقدس خالی از حضور سردار شهید قاسم مدهنی نبود، افزود: سردار مدهنی در نخستین روزهای جنگ تحمیلی با بسیج عشایری به میدان جنگ آمد و در تمام عملیات‌های سخت حضور داشت و همه همت و وجود شهید مدهنی ذوب در ولایت بود و از جمله مواهبی که این شهید بزرگوار از خدا گرفته بود استعداد درخشان علمی و شجاعت کم‌نظیری در راه و ولایت بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هیچ جبهه‌ای در دفاع مقدس از حضور شهید قاسم مدهنی خالی نبود و دیدیم که جوانمردی از عشایر در روزهای اول جنگ به میدان آمد و مردی میدان‌های سخت و حساس بود و هر گاه میدان رزم به سختی می‌گرایید و آتش دشمن به نقاط حساس می‌رسید حضور شهید مدهنی معادله میدان را عوض می‌کرد.

وی افزود: همه وجود شهید مدهنی محو حقیقت و ولایت بود و با شجاعت و سلحشوری بی‌نظیر خود در راه ولایت حرکت می‌کرد و مبارزه و جهاد را نصب‌العین خود قرار داده بود و امروز می‌بینیم که نسل جوان ما نیز از این شهدا درس‌های خوبی فرا گرفته است.

نقدی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این‌که امروز فتنه‌گران با دروغ‌گویی به‌دنبال اختلاف در کشور هستند و افرادی برای گم کردن حق از باطل از بهائیت حمایت می‌کنند، عنوان کرد: تمام تاریخ بهائیت جاسوسی بوده و امام راحل از این فرقه به‌عنوان جاسوس نام برده و حتی با عنوان فرقه مذهبی انحراف از آنها یاد نکرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: همین‌ها در به وجود آمدن هسته مرکزی رضاخان، کودتای ۲۸ مرداد و... نقش داشته‌اند و اگر امروز غارتگران بیت‌المال حامی بهائیت شده‌اند و می‌خواهند به آنها آبرو بدهند بدانند که این اضافه شدن برگ ننگی دیگری به پرونده این فرقه ضاله است.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان