۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بازدید سردار نقدی از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی لرستان
کد خبر: ۱۸۶۳۳۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۳۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

بازدید سردار نقدی از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی لرستان

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی لرستان بازدید کرد.

بازدید سردار نقدی از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی لرستان

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی لرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار صبح قزوین ( صبح قزوین ) منطقه لرستان، در حاشیه برگزاری یادواره شهید مدهنی و ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری که از صبح امروز پنج‌شنبه، ۳۰ اردیبهشت‌ماه در پادگان امام حسین(ع) خرم‌آباد برگزار شد، سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی واقع در محوطه پادگان امام حسین(ع) بازدید کرد.

نمایشگاه فرهنگی، اقتصادی یادواره شهید قاسم مدهنی و گرامیداشت ۱۰ هزار شهید جامعه عشایر کشور از ۲۷ اردیبهشت‌ماه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افتتاح شده است. این نمایشگاه دارای ۲۰ غرفه است که با هدف معرفی فرهنگ شهدا، آداب ‌و رسوم عشایری و اقتصاد مقاومتی برپا شده است.از غرفه‌های این نمایشگاه می‌توان به غرفه معرفی شهدا، آداب و رسوم عشایری، اقتصاد مقاومتی، کتاب و محصولات فرهنگی، حجاب و عفاف، مداد غذایی و پرورشی، صنایع دستی و ... اشاره کرد.

نقدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی واقع در سپاه حضرت ابوالفضل لرستان در جمع خبرنگاران گفت: آنچه که به برنامه‌های اقتصاد مقاومتی بسیج اضافه شده ایجاد قطب‌های صنایع تبدیلی است یعنی هر شهرستان ظرفیت مواد اولیه مازادی که دارد و به صورت خام از شهر خود صادر می‌کند می‌تواند در همان شهر تبدیل به یک فرآورده تکامل‌یافته‌ای کند عمر بیشتری داشته و بتواند بهتر در بازار عرضه کند.

وی افزود: از برنامه‌های امروز ما نیز در شهرستان بروجرد دیدار با فرماندهان سپاه است تا از قطب‌های صنایع تبدیلی که برنامه‌ریزی کرده‌اند دفاع کنند و برای اجرا در هفته آینده تصویب شود. لرستان ظرفیت ویژه‎ای به لحاظ آب، خاک و طبیعتی دارد که اگر بتوانیم برنامه‌هایی برای بلوط لرستان داشته باشیم و این ظرفیت را احیا کنیم خوب است و در این زمینه مقداری جلو رفته‌ایم.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان