۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جمهوری اسلامی; بازی اخیر بهائیت را انجمن حجتیه شروع کرد/ آرمان; فائزه ناخواسته در دام یک سناریوی از پیش طراحی شده افتاده است
کد خبر: ۱۸۶۳۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۳۰ ساعت: ۱۳:۵۷ ↗ لینک کوتاه

تغییر آرایش رسانه های حامی خاندان هاشمی در ماجرای "فائزه"؛

جمهوری اسلامی; بازی اخیر بهائیت را انجمن حجتیه شروع کرد/ آرمان; فائزه ناخواسته در دام یک سناریوی از پیش طراحی شده افتاده است

دیدار فائزه هاشمی با عضو ارشد بهائیت ایران خبری بود که در هفته گذشته سروصدای زیادی به پا کرد و موجب اعتراض گسترده مسئولان، نمایندگان مجلس، مردم و علمای بسیاری شد و کار را به جایی کشاند تا آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز در واکنش به این دیدار بگوید: فائزه اشتباه بدی کرده و باید آن را تصحیح و جبران کند.

جمهوری اسلامی; بازی اخیر بهائیت را انجمن حجتیه شروع کرد/ آرمان; فائزه ناخواسته در دام یک سناریوی از پیش طراحی شده افتاده است
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ،دیدار فائزه هاشمی با عضو ارشد بهائیت ایران خبری بود که در هفته گذشته سروصدای زیادی به پا کرد و موجب اعتراض گسترده مسئولان، نمایندگان مجلس، مردم و علمای بسیاری شد و کار را به جایی کشاند تا آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز در واکنش به این دیدار بگوید: فائزه اشتباه بدی کرده و باید آن را تصحیح و جبران کند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: فرقه ضاله بهاییت یک فرقه استعمار ساخته و منحرف است که همیشه با همین انحراف شناخته شده و ما همیشه از این فرقه تبری جسته و میجوییم.

 

آرمان: "فائزه" ناخواسته در دام یک سناریوی از پیش طراحی شده افتاده است

 

اما نکته‌ای که در این میان حائز اهمیت است، تلاش رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب برای تطهیر نقش فائزه هاشمی در این دیدار است. در همین راستا روزنامه آرمان صبح امروز در مطلبی دیدار فائزه هاشمی با عضو ارشد بهائیت را از پیش طراحی شده دانست و نوشت: "صرف نظر از اقدام خانم فائزه هاشمی که شاید ناخواسته در دام یک توطئه و سناریوی از پیش طراحی شده افتاده باشد که البته به هیچ‌وجه قابل دفاع هم نبوده و بنا به گفته شخص آیت‌ا... هاشمی‌رفسنجانی، اشتباه بدی انجام شده و باید به نحوی جبران شود..."

 

 

جمهوری اسلامی: بازی اخیر بهائیت را انجمن حجتیه شروع کرد

 

این پروژه تطهیر و "کی‌بود کی‌بود من نبودم" اصلاح‌طلبان تنها به روزنامه آرمان ختم نشد و روزنامه جمهوری اسلامی نیز در مطلبی، مقصر ماجرای دیدار فائزه هاشمی با فریبا کمال آبادی عضو ارشد بهائیت ایران را انجمن حجتیه دانست.

 

در بخشی از مقاله روزنامه جمهوری آماده است: این که فلان دختر مسلمان و فرزند فلان شخصیت، نباید با یک فرد بهایی ارتباط و دوستی داشته باشد حرف کاملاً درستی است و کسی در آن شکی ندارد و باز اهداف کسانی هم که در آستانه انتخابات هیات رئیسه مجلس خبرگان این گونه مسائل را مطرح می‌کنند، آن هم برای مردم روشن است و نیازی به توضیح ندارد و ما هم وارد این بحث‌ها نمی‌شویم.


اما در این میان جریان‌های مشکوکی مشاهده می‌شوند که درصدد بزرگ نمایی بهائیت در این کشور هستند تا دوباره دعوای زرگری شبیه «بهائیت وحجتیه» راه انداخته و بازمانند سریال‌های مخالف و موافق درباره «شهید جاوید»، «شریعتی» و «دارالتبلیغ اسلامی» به نمایش گذارند و مردم و مسئولان را دوباره با فروع سرگرم و از اصول منحرف سازند.


این نشان می‌دهد اگرچه تشکیلات انجمن حجتیه در ظاهر برچیده و تعطیل شده اما رسوبات فکری آنان هنوز درلایه‌های جامعه وجود دارد و هر وقت اراده کند میتواند دوباره همه را به بازی بگیرد.

 

هرچند اصلاح طلبان دیدار فائزه هاشمی را با عضو ارشد بهائیت غلط خوانده اند، اما به نظر می رسد آن ها فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی را مقصر نمی دانند چرا که این دیدار از نظر آن ها سناریویی از پیش طراحی شده است که آن را انجمن حجتیه آغاز کرده است. اما نکته ای که در این میان حائز اهمیت است آن است که اصلاح طلبان برای فرار از فشارهای عمومی، پروژه ی "کی بود کی بود من نبودم" را کلید زده و به دنبال مقصر دیگری در این ماجرا می گردند.

 

انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان