۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین عده ای می خواهند با چاقوی لیبرال سر اسلام را جدا کنند/ دولت وقت ملت و سرمایه مملکت را به بازی گرفته است
کد خبر: ۱۸۶۲۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۳۰ ساعت: ۱۰:۸ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه آبیک:

عده ای می خواهند با چاقوی لیبرال سر اسلام را جدا کنند/ دولت وقت ملت و سرمایه مملکت را به بازی گرفته است

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهر آبیک گفت:دولت تدبیر و امید وقت ملت و سرمایه مملکت را به بازی گرفته و دستاوردی نداشته در حالی که در فکر انتخابات سال آینده است.

عده ای می خواهند با چاقوی لیبرال سر اسلام را جدا کنند/ دولت وقت ملت و سرمایه مملکت را به بازی گرفته است
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی در نشست هم‌اندیشی و گرامیداشت روز جوان که به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) در دفتر امام جمعه شهر آبیک برگزار شد، اظهار کرد: جوانان همیشه امیدبخش و حلال مشکلات بوده و هستند و در روایات اهل‌بیت(ع) نیز از جوانان تعریف و تمجید شده است.

 فضایل جوانان غیر قابل شمارش است 

امام جمعه شهر آبیک با بیان اینکه جوانان باید با حفظ فضایل، عصمت دوران کودکی و نوجوانی را از دست ندهند، ادامه داد: در حدیثی آمده است، «اگر جوان بتواند در راه اطاعت و عبودیت خدا قرار گیرد و آن را حفظ کند خدا پاداش 72 صدیق به او می‌دهد» که بیانگر مقام جوان و انسانیت است.

موسوی با اشاره به آیات سوره بقره معروف به آیه الکرسی خاطرنشان کرد: طبق این آیه تا کسی به طاغوت کفر نورزد، نمی‌تواند به خدا ایمان بیاورد که به عنوان نمونه می‌توان به انقلاب اسلامی اشاره کرد که با کفر به طاغوت و ایمان به الله بروز و ظهور کرد.

وی طبق فرمایش مقام معظم رهبری، آمریکا را مظهر شیطان اکبر و طاغوت ذکر و بیان کرد: همه باید در برابر طاغوت زمان محکم بایستیم که جوانان ما ایستاده‌اند ولی برخی مسؤولان ضعف نشان می‌دهند که یا از روی ترس است و یا اعتماد به الله ندارند.

امام جمعه شهر آبیک مطرح کرد: کرنش در برابر طاغوت زمان یعنی استکبار جهانی جرم بسیار بزرگ و جنایت آشکار بر مملکت و ملت است بنابراین آن‌گونه که مقام معظم رهبری در برابر دشمنان ایستاده، مسؤولان نیز باید ایستادگی کنند.

دیپلماسی التماسی ره بجای نمی برد
 

موسوی اضافه کرد:  دپلماسی التماسی ره بجای نخواهد برد زیرا همه هستی دولت تدبیر و امید طی سه سال اخیر، دستاورد و ره‌آورد برجام شده است.

وی اذعان کرد: با بررسی‌های انجام شده و اعتقاد راسخ به این امر پی برده‌ام که برجام، برسام نوعی بیماری بسیار خطرناک و مشکل بسیار بزرگ برای نظام محسوب می‌شود.
 
 چراوام 5 میلیارد ریالی با یک برگ چک ؟

موسوی یادآور شد: در نظام اسلامی چرا باید حقوق ماهانه مسؤولان 80 میلیون تومان باشد، چرا وام 100 میلیون ریالی ازدواج به جوانان نمی‌دهند ولی وام 5 میلیارد ریالی آن هم تنها با یک برگه چک به افراد داده می‌شود آیا نباید گفت این برسام است.

موسوی تشریح کرد: مقام معظم رهبری بارها راه حل مشکلات اقتصادی را اقتصاد مقاومتی بیان کرده‌اند که مردم و مسؤولان باید برای تحقق این مهم گام بردارند.

وی عنوان کرد: آمریکا بدهکارترین کشور در دنیا با 18 تریلیون دلار بدهی است چگونه می‌تواند به داد ما برسد، مردم سوریه و یمن با بمب‌های اهدایی آمریکا قتل عام می‌شوند پس دادگاه لاهه کجا است.

امام جمعه شهر آبیک خاطرنشان کرد: شورای امنیت نیز به فرمایش امام خمینی(ره) یک عده نوکرمآب هستند که به دولت باید گفت به جای پناه بردن به شورای امنیت باید به قرآن کریم، پیامبر اکرم (ص)، اسلام و امام زمان(عج) پناه ببرد.

موسوی تصریح کرد: آمریکا فریاد می‌زند که ما تحریم‌های موشکی علیه ایران اعمال می‌کنیم و ایران حامی تروریست است ،چرا دولتمردان فریاد نمی‌زنند و پاسخ شان را نمی‌دهند و نمی‌گویند که آنان تروریست هستند.
دولت مردان دنبال کدام اسلام هستنداسلام شمریا شیوخ عرب

وی بیان کرد: یکی از دولتمردان اسلام انقلابی را قاتل بهترین فرزندش یعنی شهید مطهری معرفی می‌کند و اسلام انقلابی را نمی‌خواهد که باید گفت تفاوتی بین این دو وجود ندارد.

امام جمعه شهر آبیک ادامه داد: آیا دولتمردان دنبال اسلام متحجرین، ابراهیم یزدی، اسلام... و شمر، اسلام عربستان و شیوخ بی‌خاصیت عرب و اسلام نامبارک سیاسی یهودی مراکش‌تبار هستند.

موسوی گفت: عده‌ای می‌خواهند با چاقوی لیبرال سر اسلام را جدا کنند و در شکم اسلام خنجر زده و پهلویش را بشکافند.

وی افزود: سه سال است که دولت تدبیر و امید وقت ملت و سرمایه مملکت را به بازی گرفته و دستاوردی نداشته در حالی که در فکر انتخابات سال آینده است.

امام جمعه شهر آبیک یادآور شد: از مسؤولان شهرستان آبیک درخواست می‌شود به مشکلات مردم به ویژه جوانان این شهرستان رسیدگی کنند چراکه زنگ خطرها به صدا آمده است.

موسوی ادامه داد: انتقاد از عملکرد نامناسب دولت، تضعیف و تخریب نیست بلکه اظهار واقعیت‌ها است.

 در پایان سخنان امام جمعه شهر آبیک جوانان نخبه این شهر شعار «دولت تدبیر و امید، بصیرت، بصیرت» سر دادند.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان