۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین سخنان هاشمی برای فرزندانش اعتباری ندارد/ دستگاه قضا باید با فائزه برخورد جدی کند
کد خبر: ۱۸۶۲۱۴ نویسنده: حجت الاسلام قابل تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۳۰ ساعت: ۱۰:۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان قزوین:

سخنان هاشمی برای فرزندانش اعتباری ندارد/ دستگاه قضا باید با فائزه برخورد جدی کند

رئیس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان قزوین با بیان اینکه دستگاه قضا باید با فائزه برخورد جدی کند، بیان کرد: فائزه هاشمی با رفتار خود نشان داد که حرف این پدر برای فرزندانش اعتباری ندارد و هاشمی را برای دستیابی به اهداف خود می‌خواهند.

سخنان هاشمی برای فرزندانش اعتباری ندارد/ دستگاه قضا باید با فائزه برخورد جدی کند
حجت الاسلام علی قابل، رئیس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، درباره دیدار فائزه هاشمی با سران بهائیت اظهار کرد: این تابوشکنی و قانون شکنی از چند منظر باید مورد توجه قرار بگیرد.
وی در ادامه افزود: بهائیت دین نیست، بلکه یک گروه منحرف وابسته به استکبار است که رسمیتی نداشته و مورد حمایت دشمنان اسلام است.
این مسئول با بیان اینکه بهائیت در نگاه ملت ایران یک عده مزدوران اجنبی و جاسوس هستند، اذعان کرد: این افراد برای سرویس‌های جاسوسی اسرائیل و انگلیس فعالیت دارند و کسی که به دیدار یک گروه منزوی و خیانتکار می‌رود به قوانین کشور و نظام توهین کرده است.
وی ادامه داد: به فتوای همه مراجع بهائیان یک گروه نجس و از کفار حربی هستند افرادی که ما اجازه مراوده با آنها داده نشده، بهائیت برای خدشه دار کردن تفکرات شیعه ساخته شده است و حتی اگر این افراد علیه ما جاسوسی نمی‌کردند بازهم به واسطه منکر بودن ضروریات دینی ما، کافر هستند.

دوستی با بهائیت را مایه ننگ است

قابل بهائیت را منکر خاتمیت پیامبر(ص) و حیات دنیوی امام زمان(عج) عنوان کرد و ابراز کرد: تفکرات این گروه توهین به باورهای دینی مسلمانان بوده و پرورش و میدان دادن به این افراد خلاف است، امروز بی بی سی از عملکرد خانواده هاشمی تقدیر کرده در صورتی که این گروه متروک تا به حال جرات مطرح کردن خود را بدین گونه نداشته است.
وی عملکرد فائزه هاشمی را حرمت شکنی علیه قرآن، قوانین و باورهای اعتقادی ملت ایران دانست و گفت: پس از انجام این دیدار عذر بدتر از گناه دختر هاشمی است که دلیل خود را حفظ حقوق بشر برای این گروه عنوان می‌کند.
رئیس شورای نگهبان قزوین اضافه کرد: چرا باید فرزند یکی از سران ارشد نظام با دروغ پردازی خود بگوید که در ایران حقوق بشر رعایت نمی‌شود؟ این افراد بهائی به دلیل جاسوسی علیه کشورمان به زندان افتاده‌اند.
وی دوستی با بهائیت را مایه ننگ دانست و ادامه داد: چطور شخصی وابسته به یک شخصیت سیاسی به خود اجازه می‌دهد نظام را متهم به عدم رعایت حقوق بشر کند؟ این آب ریختن به آسیاب دشمن نیست؟ این تائید تهمت‌های دشمنان به جمهوری اسلامی نیست؟
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین تصریح کرد: در هیچ کجای دنیا به جاسوس مدال نمی‌دهند این خانم همه قوانین حفظ اسرار کشور را نادیده گرفته و به عنوان حقوق بشر با بهائیت دیدار داشته است مگر قوه قضائیه ایران ظلمی به این افراد داشته؟ در صورتی که حکمشان اعدام است اما هم اکنون فقط در زندان به سر می‌برند.
وی با بیان اینکه فائزه هاشمی حرمت پدرش را نگه نداست، عنوان کرد: پدر فائزه گفت که وی کار اشتباهی انجام داده و باید جبران کند؛ اما وی در جواب پدرش گفت کار خلافی نکردم و پشیمان هم نیستم.

ده‌ها محافظ برای فرزندان هاشمی گذاشته‌اند که حاصلش این عملکردها شود؟

این مسئول با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی باید فائزه هاشمی را مورد بازخواست جدی قرار دهد، عنوان کرد: حرفی را که دشمن با صدها دستگاه تبلیغاتی خود قصد داشت به خورد ملت‌های جهان دهد فائزه هاشمی با یک دیدار و منتشر کردن عکس‌های آن انجام داد؛ این جرمی واضح است.
وی با اشاره به انتقاد آیت الله مکارم شیرازی از سکوت برخی مسئولین در کشور اظهار کرد: فرمایش این مرجع تقلید بسیار صحیح و گلایه برحقی است، همه باید پاسخگوی امام، خون شهدا و قرآن باشند چگونه باید پاسخ این بدعت گذاری‌ها داده شود؟
قابل اذعان کرد: نباید اجازه داد که همه جا از رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید هزینه شود، هرکس مسلمان است باید اعتراض خود را اعلام کند؛ هرکسی در برابر هنجارشکنی فائزه هاشمی سکوت کنند مسئول است.
وی مسئله حب و بغض را در اسلام یک اصل دانست و گفت: بهائیت همه اعتقاد و حضورشان توهین به اسلام است و ایران آنها را به رسمیت نشناخته اما تا به امروز در کشور در حال زندگی هستند و تا زمانی که جاسوسی نکنند، آزادند.
رئیس شورای نگهبان قزوین تاکید کرد: دشمن در ایران لانه کرده است و در این شرایط باید توسط فرزند یکی مسئولین با هزینه کردن از نظام از آنها حمایت شود؟ ده‌ها محافظ برای فرزندان هاشمی گذاشته‌اند که حاصلش این عملکردها شود؟
وی در پایان ابراز کرد: فائزه هاشمی با رفتار خود نشان داد که حرف این پدر برای فرزندانش اعتباری ندارد و هاشمی را برای دستیابی به اهداف خود می‌خواهند.
انتهای پیام/2002




دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان