۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین فقط با توکل بخدا و بهره‌گیری از نماز پا به میدان انتخابات مجلس نهادم
کد خبر: ۱۸۵۷۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۹ ساعت: ۱۲:۳۲ ↗ لینک کوتاه

زرآبادی، منتخب مردم قزوین در مجلس:

فقط با توکل بخدا و بهره‌گیری از نماز پا به میدان انتخابات مجلس نهادم

زرآبادی، منتخب مردم قزوین در مجلس بیان کرد: با دو اصل به عرصه نمایندگی مجلس وارد شدم یعنی با توکل بخدا و بهره‌گیری از نماز پا به میدان نهادم.

فقط با توکل بخدا و بهره‌گیری از نماز پا به میدان انتخابات مجلس نهادم
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، حمیده زرآبادی منتخب مردم قزوین به همراه پدرش در جلسه شب گذشته(سه شنبه) با آیت الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.
آیت الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان در این دیدار در نصایح پدرانه خطاب به زرآبادی گفت: برای بنده مهم نیست که چه کسانی در انتخابات از شما حمایت کردند.
وی در ادامه افزود: اگر در این عرصه با صداقت و برای خدمت به مردم و در راستای اهداف نظام و رهبری و رعایت خطوط قرمز تلاش کنید، یکی از حامیان جدی شما خواهم بود و این را وظیفه دینی خود می‌دانم اما اگر این گونه عمل نکنید از سوی مردم کنار گذاشته خواهید شد.


امام جمعه قزوین اظهار کرد: خداوند در قرآن تأکید کرده که به ظالمان تکیه نکنید زیرا آتش می‌گیرید و تکیه کویت به صدام و تکیه صدام به امریکا معنای همین فرموده خداوند است و شما نیز باید این آیات را مد نظر قرار دهید.
امام‌جمعه قزوین تصریح کرد: من به‌عنوان یک طلبه به خودم اجازه می‌دهم که با این ادبیات با شما صحبت کنم و بگویم که به ستمگران تکیه نکنید تا این‌که آبرویتان و شخصیتتان آسیب نبیند و بدانید که این فرصت را مردم برای شما به وجود آورده‌اند؛ غلط می‌کنند کسانی که مِنَتی بر سر شما بگذارند؛ شما تنها اجیر دین هستید و برای رضای خدا کار کنید.
حمیده زرآبادی، منتخب مردم استان در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار اظهار کرد: با دو اصل به این عرصه وارد شدم.
وی در ادامه اذعان کرد: یکی از آن‌ها این است که «هر که به خدا توکل کند، خدا او را کافی است» و دیگری این‌که «از شکیبایی و نماز مدد بجویم» و از خدا می‌خواهم تا پایان این چهار سال و انتهای این مسیر این دو را با خود به همراه داشته باشم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

م. محمد / ۲۸ ارد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

سلام از الان راهتان را کج نکنید. شما را اصلاح طلبان بعلت نداشتن کاندید شاخص و علیخانی به قدرت نشاند و در جلسه عمومی شعارهایی که دادند و سخنانی که گفتند هیچکدام توسط شما نهی نشد. حالا که مسلمان خوبی نیستید به هم کیشان فتنه گر خود پشت نکنید و بی خودی هم پای نماز را پیش نکشید.

علی / ۱۶ خرد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

با عرض سلام و احترام و ، هنوز 3 ماه نگذشته از انتخابات ، شعارهای اطلاح طلبان را تکرا و گوش زد می کردید خانم زرآبادی یادت رفته ، حالا نکنه می خواهید بگید من اصو لگرا هستم ، بحرحال به امید موفقیت و بهورزی در تمام مراحل کاری و انجام و گره گشایی از مشکلات این مردم شریف و همیشه در صحنه استان عزیز قزوین
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان