۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین کسب طلای جهانی را تضمین کردم اما مسئولین استان هیچ حمایتی نکردند/ آمریکا با غارت ۲ میلیارد دلاری برجام را زیر سئوال برد
کد خبر: ۱۸۵۶۱۵ نویسنده: حسین اسماعیلی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۹ ساعت: ۹:۱۴ ↗ لینک کوتاه

رزمی کار قزوینی و مدال آور طلای جهاندر مصاحبه با صبح قزوین:

کسب طلای جهانی را تضمین کردم اما مسئولین استان هیچ حمایتی نکردند/ آمریکا با غارت ۲ میلیارد دلاری برجام را زیر سئوال برد

رزمی کار و قهرمان ورزشی استان قزوین گفت:متاسفانه برای مسابقات جهانی هیچ ارگانی و سازمانی حمایتی نکردند حتی من تضمین مدال آوری تیم را به این سازمان‌ها دادم که در صورت نیاوردن مدال هزینه‌ها برگردانده شود اما متاسفانه حمایت نکردند.

کسب طلای جهانی را تضمین کردم اما مسئولین استان هیچ حمایتی نکردند/ آمریکا با غارت ۲ میلیارد دلاری برجام را زیر سئوال برد
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ، به مناسبت روز جوان و پس از قهرمانی جوان ورزشکار ارزنده قزوینی در مسابقات المپیک بین المللی هنرهای رزمی روسیه  و کسب دو مدال طلای ارزشمند برای کشور جمهوری اسلامی ایران، همچنین جوانترین مربی و داور کشور و اولین مربی جوان  فول کیک بوکسینگ، بر آن شدیم تا با این ورزشکار نمونه مصاحبه ای را ترتیب بدهیم که ماحصلش را در زیر می خوانید:


صبح قزوین : لطفا خودتان را معرفی کنید؟
اسماعیلی: حسین اسماعیلی هستم متولد سال 1373، تحصیلات کاردانی مکانیک دارم، هم اکنون رئیس کمیته سلاح سرد سبک  فول کیک بوکسینگ کشور، مربی و داور رسمی فدراسیون هنرهای رزمی کشور، قهرمان دوازده دوره مسابقات طلایی در ایران و جهان، و به مربیگری در رشته‌های سلاح سرد، دفاع شخصی، آکروبات، شیوه‌های نوین رزمی و فول کیک بوکسینگ مشغول هستم.
صبح قزوین : ورود شما به عرصه ورزش به چه شکل بود؟
اسماعیلی: هنرهای رزمی را از پنج‌سالگی زیر نظر پدرم که کونگ‌فوکار بود آغاز کردم البته کار با سلاح چوب و دفاع شخصی را نیز از ایشان یاد گرفتم، سپس کنار یکی از دوستانم آموزش در رشته کاراته و تکواندو را آغاز کردم ، سراغ رشته های مختلف رزمی رفتم کم کم به کار با سلاح‌های سرد علاقه‌مند شدم برای یادگیری با سلاح‌های سرد با استاد افشار دوست کار کردم ایشان یکی از مربیان به نام و از قهرمانان کشورمان است تکواندو را به طور حرفه ای و فول کیک بوکسینگ را زیر نظر ایشان تعلیم دیدم همچنین ایشان اولین سکوی پرتاب من بودند. 
صبح قزوین : در چه باشگاه‌هایی مشغول به مربیگری هستید؟
اسماعیلی: در حال حاضر شهرستان الوند در باشگاه رکورد مشغول مربیگری هستم، سابقاً در شهر محمدیه در مجتمع حضرت علی‌ابن‌ابی‌طالب مشغول به آموزش به هنرجویان بودم که با وجود کسب مقام‌های کشوری توسط هنرجویان متاسفانه مورد بی‌مهری و بی توجهی پیشکسوتان و مسئولین باشگاه قرار گرفتیم و با اتفاقات غیر قابل هضم که رخ داده بود این باشگاه را تعطیل کردم. 

صبح قزوین : در موفقیت‌های شما چه کسانی نقش داشتند؟
اسماعیلی: موفقیت های بنده اول از همه لطف خداوند بوده است، من تمام برنامه‌هایم را مدیون قرآن و سوره نور میدانم به امام حسین علاقه خاصی دارم و در تمام کارهایم به حضرت توسل میکنم در درجه دوم دعاهای خانواده و دوستان عزیزی که روحیه و تشویق می‌کردند.
صبح قزوین: کدام اساتید در موفقیت شما نقش پر رنگی داشتند؟
اسماعیلی: استاد جواد افشار دوست که در زمینه‌ی سلاح سرد، تکواندو، فول کیک بوکسینگ، شیوه‌های نوین و دفاع شخصی حرفه‌ای با او کار کرده‌ام، استاد محمد طهماسبی، بنیانگذار سبک فول کیک بوکسینگ و رئیس کنفدراسیون ورزش‌های رزمی آسیا و رئیس کمیته پیشکسوتان هنرهای رزمی که برای مربیگری و داوری نزد ایشان آموزش دیده‌ام.
همچنین استاد اسماعیل تقی پور قهرمان مسابقات رزمی و مربی فول کیک بوکسینگ که من حساس‌ترین کارهای نمایشی را روی  ایشان انجام می‌دادم و استاد خرم دره دبیرکل انجمن ملی ورزشهای رزمی در کشور و دبیر سبک فول کیک بوکسینگ کشور که در موفقیت‌های من نقش چشمگیری داشتند.
صبح قزوین : چه مقام‌هایی کسب کردید؟
اسماعیلی: من دو مقام جهانی و ده‌ها مقام کشوری و استانی دارم. 

صبح قزوین :حمایت‌های مسئولین از شما چطور بود؟
اسماعیلی: متاسفانه برای مسابقات جهانی هیچ ارگانی و سازمانی از جمله نمایندگان مجلس، فرهنگی ورزشی شهرداری و شورای شهر قزوین هیچ حمایتی نکردند حتی من تضمین مدال آوری تیم را به این سازمان‌ها دادم که در صورت نیاوردن مدال هزینه‌ها برگردانده شود اما متاسفانه حمایت نکردند، موفق به کسب دو مدال طلا در مسابقات جهانی شدم حتی برای تقدیر و تشکر یک بنر هم نزدند . 
تنها حمایت از طرف آقای اسماعیل پور مداح شهرمان صورت گرفت که مراسم تجلیلی برگزار کردند.
صبح قزوین : بجز ورزش فعالیت فرهنگی دارید؟
اسماعیلی: بله عضو کانون مداحان استان قزوین و شهرستان البرز هستم. برای هنرجویان نیز اگر عضو هیئت انصار باشند تخفیف شهریه در نظر گرفته‌ام.
همچنین کتاب شبهات دین اسلام و شیعه در دست تالیف دارم.
صبح قزوین : برای آینده چه برنامه‌ای دارید؟
اسماعیلی: در مسابقات جهانی چه از طرف مسئولین حمایت بشوم یا نشوم شرکت کنم همچنین امیدوارم در برنامه های نمایشی کارهایی انجام بدهم که تا به حال انجام نشده است.
صبح قزوین : از مسئولین چه انتظاری دارید؟
مسئولین از ورزشکاران مخصوصا جوانان حمایت کنند، بسیاری از ورزشکاران بدلیل وضعیت مالی از مسابقات بزرگ جا می‌مانند، متاسفانه در کشور ما فقط به رشته ورزشی فوتبال اهمیت می‌دهند در بسیاری از رشته های ورزشی ورزشکاران مقام کسب می‌کنند اما هیچ حمایت و تشویق نمی‌شوند. بسیاری از ورزشکاران را در اطراف خودم دیدم که به دلیل بی مهری از عرصه ورزش خداحافظی کردند.
صبح قزوین : بزرگترین دغدغه‌ای ورزشکاران جوان چیست؟
اسماعیلی: مهمترین مسئله موضوع کار است چرا که معتقدم اگر توسط کار عزت و غرور یک مرد و جوان حفظ می‌شود همچنین باعث از بین رفتن فساد در جامعه می‌شود. رفع گرانی‌ها و فراهم شدن بستر مناسب برای جوان‌ها و بی مهری و بی اعتمادی به مخترعین، ورزشکاران است.


صبح قزوین شما به عنوان یک ورزشکار بین المللی وضعیت برجام و اجرای آن را تا به امروز چطور می دانید؟
اسماعیلی: آمریکا با غارت میلیاردی روح مذاکرات را از بین برد و مسئله برجام را زیر سوال برد.
صبح قزوین : چه آروزیی برای ملت ایران دارید؟
اسماعیلی: ایران مانند هر کشور ابر قدرتی باید قدرت نظامی بالا، اقتصاد و صنعت پر تلاش و پرتولید همراه با فروش و بازار اقتصادی قوی در سراسر دنیا داشته باشد ما نمی‌توانیم به چند کشور ضعیف اکتفا کنیم بلکه باید با سایر کشورهای دنیا البته با توجه به خطوط قرمز و ارزش‌ها ارتباط برقرار کنیم.
آرزوی بنده این است در هیچ جای دنیا به خصوص در ایران فقیری نباشد الان همان دوران امام حسین(ع) است و نیاز به اقتدار و بصیرت داریم که این‌ها مستلزم  کاهش فقر و بیکاری و درست شدن مسائل اقتصادی در جامعه است.

صبح قزوین : سخن آخر خود را بفرمایید؟
اسماعیلی: شعری از آیت الله بهجت :
اين همه لاف زن و مدعي اهل ظهور
پس چرا يار نيامد که نثارش باشيم
سالها منتظر سيصدو اندي مرد است
آنقدر مرد نبوديم که يارش باشيم
اگر آمد خبر رفتن ما را بدهيد
به گمانم که بنا نيست کنارش باشيم
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان