۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین غلط می‌کنند روی سر شما منت می‌گذارند/ اگر بخواهید به کسی وصل شوید که خودش به هیج جا وصل نیست، زمین می‌خورید
کد خبر: ۱۸۵۵۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۹ ساعت: ۸:۵۸ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین در دیدار با حمیده زرآبادی:

غلط می‌کنند روی سر شما منت می‌گذارند/ اگر بخواهید به کسی وصل شوید که خودش به هیج جا وصل نیست، زمین می‌خورید

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: به ستمگران تکیه نکنید تا این‌که آبرویتان و شخصیتتان آسیب نبیند و بدانید که این فرصت را مردم برای شما به وجود آورده‌اند؛ غلط می‌کنند کسانی که مِنَتی بر سر شما بگذارند.

غلط می‌کنند روی سر شما منت می‌گذارند/ اگر بخواهید به کسی وصل شوید که خودش به هیج جا وصل نیست، زمین می‌خورید
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان در دیدار خانم حمیده زرآبادی، منتخب مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی با تبریک اعیاد شعبانیه و انتخاب ایشان به‌عنوان نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: امیدواریم در راستای اهداف مقدس جمهوری اسلامی، اهداف انقلابی، دینی و قرآنی موفق باشید و در این مسیر توفیقتان را از خداوند بخواهید.
وی تصریح کرد: شما نیز مانند خیلی از کاندیداهای دیگر اعلام آمادگی و خودتان را به مردم معرفی کردید و در نهایت مردم به شما رأی دادند و فرصت جدیدی در اختیار شما قرار گرفت.
امام‌جمعه قزوین خاطرنشان کرد: این فرصت جدیدی که برای شما ایجاد شده، مسئولیتی را بر عهده شما گذاشته است و موقعی که شما به عرصه انتخابات ورود پیدا کردید، طبیعی است که عده‌ای از شما حمایت و در نهایت برای شما تبلیغ می‌کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: امروز ممکن است کسی از شما گلایه نکند که چرا فلانی از شما حمایت کرد و شما نیز گلایه نکنید که چرا فلانی از شما حمایت نکرد اما الان آن چیزی که مردم استان به آن نیازمند هستند یک نماینده مجلس است که عنوانش هم نماینده مردم باشد.
وی گفت: ما چیزهایی می‌شنویم که به این عنوان نمایندگی و شخصیت شماها لطمه وارد می‌کند. شما اگر بخواهید نماینده مردم باشید یک وظیفه‌ای پیدا می‌کنید و اگر نماینده فرد خاصی باشید دیگر نماینده مردم نیستید و آن فرد از شما تقدیر و تجلیل می‌کند و در نهایت در این مسیر، مردم متضرر می‌شوند.
عابدینی اذعان کرد: اگر می‌خواهید نماینده مردم باشید باید با شجاعت، شهامت و جدیت در مقابل همه کسانی که می‌خواهند از شما سوء استفاده کنند بایستید. شما نماینده مردم و در پی حل مشکلات و خواسته‌های آن‌ها باشید.
وی در این خصوص ادامه داد: مردم به خاطر سیادت و این‌که شما را آدم سالمی یافته‌اند به شما رأی داده‌اند و چرا باید برخی به شما بگویند که شما چوب خشکی بوده‌اید ولی چون آن‌ها گفته‌اند مردم به شما رأی دادند.


عابدینی تصریح کرد: در انتخابات کسی از شما گلایه نمی‌کند که چرا کسی از شما حمایت کرد اما بعد از انتخاب شدن، شما نماینده آن کسانی هم که به شما رأی نداده‌اند، هستید و باید مورد توجه و حمایت شما قرار گیرند.
وی بیان کرد: اگر بخواهم روز قیامت در مقابل شما شرمنده نباشم باید حقیقی پیش شما صحبت کنم؛ حقیقت این است که پس از انتخاب به‌عنوان نماینده مجلس جا دارد که دغدغه‌های انقلاب، رهبر، مردم، کارگران و اقشار محروم را مورد توجه قرار دهید.
امام‌جمعه قزوین یادآور شد: شما امروز در جایگاه کسی نشسته‌اید که باید جوابگوی مردم باشید و به مشکلات آن‌ها رسیدگی کنید؛ هر چقدر جواب دادید باید خدا را شاکر باشید چرا که از فرصت به وجود آمده استفاده کرده‌اید و هر چقدر که نتوانید جواب بدهید مردم می‌گویند آیا کسی توانمندتر از شما نبود که به این مشکلات ما پاسخ دهد؟ در این زمان شما در مقابل فقر و مشکلات مردم مسئول خواهید بود و شما باید با همه وجود و توانتان برای رفع مشکلات آن‌ها پای کار باشید.

منتخبان استان با صداقت در جهت خدمت به مردم و اهداف والای نظام و رهبری قرار بگیرند

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: اگر شما در خدمت جناح و حزب خاصی قرار گرفتید، دیگر نمی‌توانید نماینده همه مردم باشید اما اگر مؤمن و متعهد باشید، نماینده همه مردم خواهید بود.
وی اضافه کرد: اگر ببینیم شما نماینده مردم، نماینده دین و نظام هستید از شما حمایت می‌کنم. خیلی جاها ما می‌توانیم به شما کمک کنیم و دیگران توانایی حمایت از شما را نخواهند داشت.
عابدینی تأکید کرد: شما وقتی نماینده مجلس شده‌اید نه تنها نماینده مخالفان بلکه نماینده مجلس شورای اسلامی و نماینده سایر مناطق کشور نیز هستید و با این بار مسئولیتی روبرو خواهید شد.
امام‌جمعه قزوین یادآور شد: مهم‌ترین چیزی که باید یک نماینده داشته باشد صداقت، راستی و توکل به خدا و ائمه اطهار (ع) است و باید مردم بینند با دارایی‌های خودتان آمده‌اید تا در خدمت آن‌ها باشید و از شما شهامت و شجاعت ببینند.
وی گفت: مهم این است که در این مسیر عامل خودتان باشید نه نماینده شخص خاصی. اگر مردم ببینند شما خودتان هستید یک استان پشت سر شما هستند اما اگر مردم ببینند شما عامل این و آن هستید خیلی زود از اذهان عمومی حذف و کنار گذاشته می‌شوید.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: برخی‌ها که در دانشگاه آزاد برنامه برگزار می‌کنند روزی این قدرت را داشتند که همان برنامه را در مرکز شهر قزوین و در مسجد جامع و مسجدالنبی (ع) برگزار کنند اما امروز صلاح ندانستند که مجلسشان را آن جا برگزار کنند و شما اگر بخواهید به کسی وصل شوید که خودش به هیج جا وصل نیست، زمین می‌خورید اما اگر به خدا وصل شوید و به خدا توکل کنید صاحب عزت و موقعیتی برای خدمت می‌شوید.
عابدینی با تأکید مجدد بر این‌که برای بنده مهم نیست که چه کسانی در انتخابات از شما حمایت کردند، اظهار کرد: اگر در این عرصه با صداقت و برای خدمت به مردم و در راستای اهداف نظام و رهبری و رعایت خطوط قرمز تلاش کنید، بنده یکی از حامیان جدی شما خواهم بود و این را وظیفه دینی خود می‌دانم اما اگر این گونه عمل نکنید از سوی مردم کنار گذاشته خواهید شد.
وی اظهار کرد: خداوند در قرآن تأکید کرده که به ظالمان تکیه نکنید زیرا آتش می‌گیرید و تکیه کویت به صدام و تکیه صدام به امریکا معنای همین فرموده خداوند است و شما نیز باید این آیات را مد نظر قرار دهید.
امام‌جمعه قزوین تصریح کرد: من به‌عنوان یک طلبه به خودم اجازه می‌دهم که با این ادبیات با شما صحبت کنم و بگویم که به ستمگران تکیه نکنید تا این‌که آبرویتان و شخصیتتان آسیب نبیند و بدانید که این فرصت را مردم برای شما به وجود آورده‌اند؛ غلط می‌کنند کسانی که مِنَتی بر سر شما بگذارند؛ شما تنها اجیر دین هستید و برای رضای خدا کار کنید.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: امام حسن عسگری (ع) فرمودند هیچ آدم عزتمندی حق را ترک نکرد مگر این‌که ذلیل شد و هیچ آدم ضعیفی هم به حق نچسبید الا این‌که خدا به او عزت داد و در طول تاریخ هم قصه‌هایی است که این را ثابت می‌کند و باید تلاش کنیم این حدیث نقشه راه ما قرار گیرد.
وی گفت: اگر توکلمان به بنده خدا باشد سرنوشت خوبی در انتظار ما نخواهد بود اما اگر توکلمان به خدا باشد همه ابزارها به خدمتمان در می‌آید تا به پیروزی و نصرت دست پیدا کنیم. اگر می‌خواهید به این جایگاه برسیم باید از جلساتی که عده‌ای در آن می‌خواهند شما را نماینده حزبی و باندی معرفی کنند دست بردارید؛ این‌ها نصیحت‌های پدرانه و دلسوزانه است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

همشهری / ۳۱ ارد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

عالی بود احسنت به این حریت و آزادمنشی امام جمعه استان
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان