۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بیرون کشیدن جسد مرد مجهول الهویه از کانال مادر قزوین
کد خبر: ۱۸۵۲۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۸ ساعت: ۱۴:۴۴ ↗ لینک کوتاه

به همت آتش نشانان استان صورت گرفت؛

بیرون کشیدن جسد مرد مجهول الهویه از کانال مادر قزوین

پیش از ظهر امروز جسد مرد مجهول الهویه‌ای از کانال مادر قزوین بیرون کشیده شد.

بیرون کشیدن جسد مرد مجهول الهویه از کانال مادر قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، ابوالفضل ذوالقدر، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از رهاسازی و خارج نمودن جسد مردی مجهول الهویه از درون کانال آب طالقان(مادر) در نزدیکی روستای هادی آباد، توسط تیم غواصان سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین خبر داد.
وی در ادامه افزود: طی تماس کشاورزان و همکاران اداره طرح آبیاری استان قزوین در ساعت 14 روز دوشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه از مشاهده جسد فردی در داخل کانال آب طالقان (مادر) در کیلومتر 25 کانال، حوالی روستای هادی آباد خبر داده شد، که بلافاصله تیم امداد و نجات غواصی این سازمان به محل اعزام و مشاهده کردند جسد بی جان فردی در داخل دریچه آب بند کانال گیر کرده است.
ذوالقدر تصریح کرد: غواصان سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین با استفاده از تجهیزات تنفسی غواصی ضمن ورود به دریچه آب بند کانال، جسم بی جان غریق را خارج نموده و تحویل مأمورین نیروی انتظامی حاضر در محل دادند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با توجه به فرارسیدن فصل گرما و تمایل جوانان به شنا کردن در آب های فضای باز از شهروندان خواست تا ضمن خودداری از شنا کردن در فضاهای آبی غیر استاندارد نظیر، دریاچه‌ها، کانال‌ها و سدهای خاکی، نسبت به آگاه سازی فرزندان خود از خطرات آن اقدام نمایند.
ذوالقدر در پایان ضمن اعلام آمار حوادث غرق شدگی در سال 94 افزود: در سال گذشته از پنج مورد حادثه غرق شدگی اعلام شده به این سازمان، 3 مورد نجات یافته و متأسفانه 2 مورد قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی جان خود را از دست داده بودند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان