۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین درخواست ناطق‌ از خاتمی برای حمایت از لاریجانی
کد خبر: ۱۸۵۲۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۸ ساعت: ۱۴:۲۸ ↗ لینک کوتاه

در ادامه انتخاب ریاست مجلس:

درخواست ناطق‌ از خاتمی برای حمایت از لاریجانی

وزیر تعاون دولت اصلاحات گفت: آقای ناطق نوری و برخی وزرای دولت در تلاش برای جلب نظر رئیس دولت اصلاحات برای ریاست لاریجانی بر مجلس دهم بودند.

درخواست ناطق‌ از خاتمی برای حمایت از لاریجانی
به گزارش صبح قزوین ؛ علی صوفی در گفتگو با ایلنا گفت: در جلسات هر هفته آقای خاتمی با فعالان اصلاح طلب گویا ایشان از آقای نجفی خواسته‌اند که برای تعامل بیشتر حامیان دولت با اصلاح‌طلبان در مورد ریاست مجلس با دولت رایزنی‌های لازم را انجام دهند به هرحال نظر قطعی اصلاح‌طلبان برای ریاست مجلس آقای عارف است حتی آقای خاتمی در دیدار اخیر با آقای ناطق نوری و برخی وزرای دولت که تلاش برای جلب نظر ایشان برای ریاست لاریجانی بر مجلس دهم بودند بر قطعی بودن نظر شورای عالی برای ریاست عارف در مجلس دهم تاکید کردند.

صوفی با اعلام این خبر که قرار است نشستی توسط شورایعالی سیاست گذاری برای تقدیر و تشکر از فعالان انتخاباتی در سراسر کشور در تهران برگزار شود، گفت: در نشست امروز صبح قرار شد استان‌های مختلف نیروهای خودرا معرفی کنند و به احتمال زیاد این همایش روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

منبع: راه دانا

دیدگاه ها

م. محمد / ۲۸ ارد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

سلام اقای ناطق یادت هست که در جریان مصوبه مجلس درباره سپاه و اقدام سریع اقای محلاتی در لغو آن مصوبه مجلس، چه درخواستی کردی و خدا با تیر غیب به شکل دیگری نصیبت کرد؟ فعلا از آن استفاده کن تا تاریخ شفاهی این انقلاب فراموش بشود.
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان