۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تکمیل پروژه راه‌آهن قزوین ـ رشت باید در اولویت قرار بگیرد
کد خبر: ۱۸۵۱۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۸ ساعت: ۱۳:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

تکمیل پروژه راه‌آهن قزوین ـ رشت باید در اولویت قرار بگیرد

نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خواستار تکمیل پروژه راه‌آهن قزوین ـ رشت و شروع مطالعات پروژه راه‌آهن قزوین به قم شد.

تکمیل پروژه راه‌آهن قزوین ـ رشت باید در اولویت قرار بگیرد
به گزارش سرویس اقتصادی صبح قزوین ، داوود محمدی، نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس در نطق میان دستور خود در مجلس با بیان اینکه انتخابات هفتم اسفند ماه سال گذشته، فصل جدیدی از مردم‌سالاری دینی را در کشور رقم زد، اظهار کرد: مردم با حضور خود یک بار دیگر به دنیا نشان دادند که دموکراسی در ایران یک واقعیت عینی است.
وی در ادامه افزود: امیدواریم نمایندگان مجلس دهم نیز با پاکدستی، ساده‌زیستی و ایستادگی در برابر بیگانگان، به اعتماد مردم پاسخ دهند.
این نماینده مجلس اذعان کرد: اقشار مختلف مردم، بهار جدید را در شرایط سخت رکود آغاز کرده‌اند اما به آینده امید دارند و با نامگذاری امسال به عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نیز این امید افزایش یافته است.
محمدی با تاکید بر اینکه یکی از پیش‌نیازهای تحقق اقتصاد مقاومتی، بهبود محیط کسب و کار است، عنوان کرد: براساس پژوهش به عمل آمده در مرکز پژوهش‌های مجلس، محیط کسب و کار نسبت به پاییز ۹۳ و تابستان ۹۴ مشکل‌تر شده است و نرخ بالای تأمین سرمایه از بازار غیررسمی و نیز هزینه‌های بالای تسهیلات بانکی بر این مشکلات افزوده است.
نماینده مردم قزوین در مجلس در پایان خواستار تکمیل پروژه راه‌آهن قزوین ـ رشت و شروع مطالعات پروژه راه‌آهن قزوین به قم شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان