۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین دیدار فائزه هاشمی با سران بهائیت مصداق بارز نفوذ است/ از اعتبار خانوادگی‌تان که به برکت نظام و خون شهداست، سوءاستفاده نکنید
کد خبر: ۱۸۵۱۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۸ ساعت: ۱۲:۴ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

دیدار فائزه هاشمی با سران بهائیت مصداق بارز نفوذ است/ از اعتبار خانوادگی‌تان که به برکت نظام و خون شهداست، سوءاستفاده نکنید

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: بهائیت یک شیطنت استعماری است که به جان مسلمانان انداخته‌اند و دیدار فائزه هاشمی با سران بهائیت مصداق بارز نفوذ است.

دیدار فائزه هاشمی با سران بهائیت مصداق بارز نفوذ است/ از اعتبار خانوادگی‌تان که به برکت نظام و خون شهداست، سوءاستفاده نکنید
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان شب گذشته(دوشنبه) در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی (ره) قزوین اظهار کرد: خانم فائزه هاشمی به ملاقات سران بهائیان در ایران رفته و در خانه آن‌ها که دو نفر مرد و تعدادی خانم بی‌حجاب هستند حضور پیدا کرده، با آن‌ها صمیمانه گرم گرفته و به صحبت نشسته و اعتقاد هم دارد که کار درستی انجام داده است.
وی تصریح کرد: شما می‌دانید که بهائیت دین نیست بلکه یک بدعت استکباری و استعماری است. این بدعت و پدیده شوم استکباری و استعماری را ایجاد کردند تا به جان دین خدا بیندازند.
امام‌جمعه قزوین ادامه داد: این پدیده جزء منحوس‌ترین و منفورترین جریان‌هاست که نه نام فکر، نه مذهب و نه دین را می‌توان بر روی آن گذاشت و باید بگوییم که «بهائیت یک شیطنت استعماری است» که به جان مسلمانان انداخته‌اند.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: یک کسی به نام فائزه هاشمی با آن اعتبار خانوادگی آمده با آن‌ها ملاقات کرده تا به دنیا نشان دهد که این‌ها برای ما قابل قبول هستند.
وی تأکید کرد: پیش از پیروزی انقلاب هم بهائی‌ها در ذهن ملت ما و حتی یهودی‌ها و مسیحی‌های مملکت ما منفور بودند چرا که همه می‌دانند این پدیده یک آفتی است که به جان کشورهای اسلامی انداختند تا به مطامع‌شان دست پیدا کنند.
عابدینی اضافه کرد: مهم‌ترین پایگاه بهائی‌ها در سرزمین‌های اشغالی و رژیم غصبی- صهیونیستی است و انگار که از آن جا رهبری و هدایت می‌شوند و قوی‌ترین و جدی‌ترین حامی این پدیده شومِ استعمار ساخته، صهیونیست‌ها، امریکایی‌ها و انگلیسی‌ها هستند.
امام‌جمعه قزوین افزود: نباید یک کسی با استفاده از اعتبار خانوادگی خود که به برکت جمهوری اسلامی و خون شهیدان به‌دست آورده، دست به خیانت بزند.
وی گفت: اگر مجبور می‌شویم گاهی حرفی را بزنیم به این خاطر است که اگر نگوییم دینمان از ما گلایه می‌کند و دینمان را به دینمان ادا نکرده‌ایم و اگر این را نگوییم قدم به قدم نفوذ می‌کنند و این حرکت مصداق بارز نفوذ بود.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: از خدا می‌خواهیم انقلاب، خون شهیدان و زحمات امام (ره) را از شرِّ آدم‌های نمک‌نشناس که هر چه دارند از انقلاب و دین دارند اما علیه دین اقداماتی می‌کنند، محفوظ و مصون بدارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان