۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ریاست عارف منجر به بازتولید مجلس ششم می‌شود
کد خبر: ۱۸۵۰۶۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ریاست عارف منجر به بازتولید مجلس ششم می‌شود

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات که اخیرا با رئیس مجلس شورای سلامی دیدار داشته است، به جزئیاتی از این نشست اشاره کرد و گفت که لاریجانی در این دیدار بر نامزد شدن خود برای ریاست مجلس تاکید داشته است.

ریاست عارف منجر به بازتولید مجلس ششم می‌شود

حجت‌‌الاسلام محمدزارع فومنی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری صبح قزوین ، با اشاره به جلسه حزب مردمی اصلاحات با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای لاریجانی در این جلسه تاکید کرد که حتما برای ریاست مجلس کاندیدا خواهد شد.

وی افزود: ما معتقدیم که آقای لاریجانی از همه نظر فردی اعتدالی است و اعتدال ایشان نیز بر همه محرز است بنابراین اگر فردی چون آقای لاریجانی 3 مرتبه رئیس مجلس شود می‌تواند پارلمان را به خوبی اداره کند.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با تاکید براینکه لاریجانی فردی برای تمام فصول است، گفت: همه جریان‌های سیاسی لاریجانی را به عنوان فردی معتدل قبول دارند اما تندروها و افراطی‌ها به دنبال این هستند که مجلس ششم دیگری راه بیندازند.

فومنی معتقد است که تاثیرپذیری عارف از جریان‌های خارج از مجلس نسبت به علی لاریجانی بیشتر خواهد بود بنابراین ریاست عارف بر مجلس دهم منجر به بازتولید مجلس ششم خواهد شد.

به گفته وی اگر لاریجانی مجددا رئیس مجلس شود دولت روحانی نیز می‌تواند برای 4 سال دیگر استمرار داشته باشد چراکه لاریجانی می‌تواند با حمایت خود دولت را تقویت کند اما ریاست عارف بر مجلس دهم نه تنها باعث تقویت روحانی نمی‌شود بلکه چالش‌های سیاسی در مجلس را تشدید می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان