۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین مسابقه کتابخوانی رضوی در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۸۴۹۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۸ ساعت: ۱۰:۲۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین:

مسابقه کتابخوانی رضوی در قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: مسابقه کتابخوانی رضوی همزمان با سراسر کشور، در قزوین برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی رضوی در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، مهدی رمضانی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی رضوی با هدف آشنایی بیشتر کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها با سبک زندگی رضوی و ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار می‌شود.
وی در ادامه گفت: امکان مشارکت خانوادگی در مسابقه کتابخوانی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوره مسابقات کتابخوانی رضوی است که طی جایزه ویژه بخش خانوادگی، به 8 خانواده در چهار گروه تعلق می‌گیرد.
این مسئول ادامه داد: 313 جایزه یک میلیون ریالی برای 313 نفر از برگزیدگان بخش انفرادی جشنواره، 8 جایزه ویژه برای 8 خانواده شامل مبلغ 5 میلیون ریال برای خانواده اول و دوم دونفره، 7 میلیون و پانصد هزار ریال برای خانواده اول سه نفره، 10 میلیون ریال برای خانواده اول چهارنفره، 15 میلیون ریال برای خانواده اول پنج نفره و همچنین 5 میلیون ریال برای خانواده دوم سه نفره، 7 میلیون و پانصد هزار ریال برای خانواده دوم چهار نفره و 10 میلیون ریال برای خانواده دوم پنج نفره به عنوان جایزه اهدا می‌شود.
رمضانی اعلام کرد: کتاب‌ها و سؤالات این مسابقه از طریق کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و فایل PDF آنها نیز از طریق پرتال اداره کل کتابخانه‌ها به آدرس www.qazvinpl.ir در دسترس است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین یادآور شد: علاقمندان شرکت در این مسابقه می‌توانند تا تاریخ 20 تیرماه 1395، پاسخنامه را به نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی تحویل و یا به نشانی الکترونیک razavi@iranplir ارسال کنند.
وی عنوان کرد: آیین اختتامیه این جشنواره و معرفی برگزیدگان همزمان با دهه کرامت برگزار خواهد شد.
رمضانی خاطرنشان کرد: ششمین جشنوارة کتابخوانی رضوی به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی‌بن‌ موسی‌الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه‌(س) و هم‌زمان با دهه کرامت، توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
رمضانی در پایان بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با حضرت امام رضا(ع) و شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر مرتبط با فرهنگ رضوی است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان