۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین کم‌رنگ شدن نظارت‌ها حیاط خلوتی برای شکل‌گیری انحراف و خطاست
کد خبر: ۱۸۴۹۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۸ ساعت: ۷:۴۲ ↗ لینک کوتاه

معاون ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش:

کم‌رنگ شدن نظارت‌ها حیاط خلوتی برای شکل‌گیری انحراف و خطاست

معاون نظارت و بازرسی ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش گفت: برای ارتقای عملکرد سازمان، باید به دنبال رصد وضع موجود بود زیرا هرجا نظارت‌ها کم رنگ شود حیاط خلوتی برای انحراف و خطا ایجاد می‌شود.

کم‌رنگ شدن نظارت‌ها حیاط خلوتی برای شکل‌گیری انحراف و خطاست
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، علی ندیری، معاون نظارت و بازرسی ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش شب گذشته (27 اردیبهشت) در گردهمايي رؤساي آموزش و پرورش مناطق استان در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش قزوین با اشاره به اهمیت نظارت بر عملکرد اظهار کرد: در صورت انجام نظارت‌های مستمر و به موقع، بسیاری از اهداف مدیریت و عملکرد تحقق خواهد یافت.
وی افزود: امروزه اطلاعات خرید و فروش شده و از آن به عنوان کالایی گرانبها یاد می‌شود بنابراین در صورت نداشتن اطلاعات کافی از مجموعه تحت مدیریت، نمی‌توان مدیریتی بهینه و مناسب داشت.
معاون نظارت و بازرسی ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: برای ارتقای عملکرد سازمان، باید به دنبال رصد وضع موجود بود که از طریق نظارت انجام می‌شود.
وی ادامه داد: هرجا نظارت‌ها کم رنگ شود حیاط خلوتی برای انحراف و خطا ایجاد می‌شود لذا با کنترل و مراقبت‌های لازم می‌توان مسیرهای عدم اجرای بازرسی ها را هموار نمود.
ندیری تصریح کرد: سال گذشته استان قزوین در زمینه ارزیابی عملکرد امتیاز خوبی را به خود اختصاص داد، نظام نامه بازرسی و نظارت بر عملکرد آموزش و پرورش استان نیز در حال تدوین و تایید است تا با هماهنگی اداره ارزیابی عملکرد، نظارت‌ها با توان و قدرت در حوزه‌های مختلف اجرا شود.
کسب رتبه سوم کشوری استان قزوین در زمینه مدیریت عملکرد
در ادامه سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه اظهار کرد: برنامه سال تحصیلی 95-96 آموزش و پرورش استان قزوین تدوین و در مراسم گرامیداشت مقام معلم  با حضور دکتر نجفی مشاور رئیس جمهور رونمایی شد.
وی افزود: برنامه ریزی آموزش و پرورش با جهت دهی مناسب و مطابق با اهداف انجام شد تا برای تحقق برنامه‌ها بر اساس نقشه راه حرکت کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: شاخص‌های برنامه توسعه آموزش و پرورش استان شناسایی و به سازمان مدیریت برنامه ریزی استانداری تحویل داده شده است.
وی با اشاره به کسب رتبه سوم کشوری توسط استان قزوین در زمینه مدیریت عملکرد بیان کرد: استان قزوین در سال جاری نیز در زمینه شاخص‌های عمومی و اختصاصی رشد قابل توجهی داشته است.
قاسمی تصریح کرد: در آستانه سفر رئیس جمهور به استان در تلاشیم تا ره توشه خوبی از این سفر داشته باشیم.
وی عنوان کرد: اردوگاه شهید بابایی قزوین باید به شهرک علمی، رفاهی و تفریحی فرهنگیان تبدیل شود که تحقق این امر نیازمند تامین اعتبارات لازم است همچنین در بحث تخریب و بازسازی مدارس، نیاز به پیش بینی اعتبار ویژه از سوی مسئولان می‌باشد.
انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان