۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین استفاده از ظرفیت‌های دینی در پیشگیری آسیب‌های اجتماعی موثر است
کد خبر: ۱۸۴۴۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۷ ساعت: ۱۲:۵۳ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان البرز:

استفاده از ظرفیت‌های دینی در پیشگیری آسیب‌های اجتماعی موثر است

فرماندار شهرستان البرز گفت: در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهره گیری درست از ظرفیت‌های دینی و اعتقادی ضروری است.

استفاده از ظرفیت‌های دینی در پیشگیری آسیب‌های اجتماعی موثر است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، جلسه تقدیر از مربیان قرآنی شهرستان البرز شب گذشته(یکشنبه) با حضور امام جمعه الوند و فرماندار شهرستان البرز در در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
رضا عسگری، فرماندار شهرستان البرز در این جلسه گفت: بهره گیری درست از ظرفیت‌های دینی و اعتقادی در تعلیم و تربیت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی موثر است.
وی ادامه داد: در شرایطی که بشر در مسیر پیشرفت علم و تکنولوژی قرار گرفته است، قطعا تمسک به ظرفیت‌های دینی و اعتقادی بر بسیاری از تهاجمات غلبه می‌کند.
عسگری با اشاره به جایگاه معلمان و رسالت مربیان در جامعه افزود: تعلیم و آموزش مربیان قرآنی به خصوص مربیان زن قرآنی به تحکیم بنیان‌ها و باورهای اعتقادی در جامعه و خانواده کمک شایانی می‌کند.
وی اذعان کرد: هر جا بانوان وارد صحنه‌های اجتماعی و اعتقادی شوند خانواده ای را با خود همراه ساخته‌اند.
فرماندار شهرستان البرز تصریح کرد: اگر بتوانیم آموزه‌های دینی و اعتقادی را در فرزندانمان از کودکی نهادینه کنیم سلامت جسم و روح آنها و در نتیجه سلامت جامعه را تضمین کرده‌ایم.
وی در پایان احیاء روح قرآن و تاثیر آن بر کاهش آسیب‌های اجتماعی را بسیار با اهمیت بر شمرده و سنگینی این رسالت خطیر را وظیفه مربیان، مدیران قرآنی و به خصوص مادران در جامعه دانست.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان