۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اِعطای تسهیلات به کشاورزان متقاضی کِشت گیاه کُلزا در استان
کد خبر: ۱۸۴۴۳۸ نویسنده: ابراهیمی پاک تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۷ ساعت: ۱۱:۵۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین خبر داد:

اِعطای تسهیلات به کشاورزان متقاضی کِشت گیاه کُلزا در استان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بیان کرد: کشاورزانی که متقاضی کشت دانه‌های روغنی به خصوص گیاه کُلزا هستند برای دریافت تسهیلات به مراکز خدماتی استان مراجعه کنند.

اِعطای تسهیلات به کشاورزان متقاضی کِشت گیاه کُلزا در استان
نیازعلی ابراهیمی پاک، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره نوع وام اعطایی به کشاورزان در سال جاری اظهار کرد: یکی از روش‌های تولید روغن در کشور استفاده از دانه‌های روغنی و کِشت آنهاست در همین رابطه برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی به دنبال استفاده از این ظرفیت هستیم.
وی در ادامه افزود: هدف ما رسیدن به خودکفایی با کشت دانه‌های روغنی است، در این راستا هدف ما کشت گیاه کُلزا در زمین‌های استان است.
این مسئول ادامه داد: به کشاورزان استان اعلام شده که به اِزای کشت هر هکتار گیاه کُلزا در پاییز امسال مبلغ 2و نیم میلیون تومان به صورت تسهیلات با کاربرد 12 درصد در اختیار آنها قرار داده می‌شود.
وی اذعان کرد: کشاورزانی که متقاضی کشت دانه‌های روغنی به خصوص گیاه کُلزا هستند به مراکز خدماتی استان مراجعه کنند تا با تکمیل پرونده آنها به مدیریت شهرستان‌ها ارسال شود و سپس به ریاست سازمان و پس از بررسی نیز به بانک کشاورزی برای دریافت تسهیلات معرفی می‌شوند.
ابراهیمی پاک گفت: تلاش ما این است در امسال که به سال اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است کشت 8 هزار هکتار کُلزا داشته باشیم.
وی درباره زمان اِعطای وام ابراز کرد: کِشت ما برای پاییز است و اِعطای وام از 15 شهریور به بعد انجام می‌گیرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان