۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین گزارش عملکرد دستگاه‌ها در کاهش آسیب اجتماعی آبان ماه خدمت رهبر انقلاب تقدیم می‌شود
کد خبر: ۱۸۳۹۵۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

گزارش عملکرد دستگاه‌ها در کاهش آسیب اجتماعی آبان ماه خدمت رهبر انقلاب تقدیم می‌شود

وزیر کشور با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها اهتمام جدی نسبت به کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند، گفت: گزارش عملکرد دستگاه‌ها در کاهش آسیب اجتماعی آبان ماه خدمت رهبری تقدیم می‌شود.

گزارش عملکرد دستگاه‌ها در کاهش آسیب اجتماعی آبان ماه خدمت رهبر انقلاب تقدیم می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری صبح قزوین ، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور ظهر امروز در حاشیه مراسم تجلیل از جانبازان این وزارتخانه در جمع خبرنگاران در رابطه با تهیه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی نسبت به کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارائه آن به رهبر معظم انقلاب اظهارداشت: ما گزارش عملکرد دستگاه‌ها در این رابطه را 6 ماه پیش به معظم‌له ارائه کردیم.

وی افزود: با توجه به جلسه‌ای هم که 6 ماه پیش در خدمت ایشان بودیم و گزارش ارائه شده بود ایشان دستوراتی فرمودند و اعلام کردند که 6 ماه دیگر نتایج عملکرد دستگاه‌های مختلف به محضر ایشان تقدیم شود که این گزارش تقدیم شد و ایشان هم ابراز رضایت داشتند.

وزیر کشور ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند همه دستگاه‌ها حول محور ساماندهی آسیب‌های اجتماعی به ویژه در 5 اولویتی که ایشان مشخص کردند از جمله طلاق، اعتیاد، حاشیه‌نشینی و ... اقدام عملی داشته باشند و گزارش عملکرد دستگاه‌ها در آبان ماه خدمت ایشان ارائه کنیم.

رحمانی فضلی تاکید کرد: پیرو این جلسات باید شورای اجتماعی به ریاست رئیس‌جمهور برقرار شود که بنده به عنوان جانشین ایشان این جلسات را اداره کردم و دستورات لازم و تقسیم کار ملی صورت گرفته و همه دستگاه‌ها چه نهادهایی که متولی امور هستند و چه آنهایی که به طور غیرمستقیم همکاری دارند باید اهتمام ویژه در این زمینه داشته باشند.

وی تاکید کرد: امیدواریم تا 6 ماه آینده به جهش بلندی در زمینه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی برسیم تا هنگامی که در محضر رهبری حضور می‌یابیم بتوانیم گزارش قابل قبولی ارائه دهیم.

وزیر کشور همچنین با بیان اینکه این وزارتخانه و نیروی انتظامی و سایر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با مبارزه با مواد مخدر بحث پیشگیری را در دستور کار قرار دادند، گفت: در زمینه کنترل عرضه مواد مخدر سال قبل حدود 15 درصد افزایش کشفیات داشتیم.

رحمانی فضلی افزود: در سال جاری و در این دو ماه 15 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش کشفیات داشتیم.

وی با بیان اینکه در حوزه درمان نیز اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: وزارت کشور، بهداشت و سازمان بهزیستی با همکاری که با یکدیگر دارند و اقدامات چشم‌گیری که تاکنون داشتند امیدواریم بتوانیم با امکانات بهتری بحث درمان را پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان