۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین کسب ۹ رتبه برتر دانش‌آموزان قزوینی در مسابقات فنی و حرفه‌ای کشور
کد خبر: ۱۸۳۸۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۶ ساعت: ۱۲:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان اعلام کرد:

کسب ۹ رتبه برتر دانش‌آموزان قزوینی در مسابقات فنی و حرفه‌ای کشور

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از درخشش دانش‌آموزان قزوینی در مرحله کشوری مسابقات علمی-عملی در شاخه فنی و حرفه‌ای خبر داد.

کسب ۹ رتبه برتر دانش‌آموزان قزوینی در مسابقات فنی و حرفه‌ای کشور
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به برگزاری مسابقات فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: هنرجویان فنی و حرفه‌ای استان با کسب رتبه‌های برتر در مسابقات علمی-عملی کشوری توان علمی خود را نشان دادند.
وی با تشکر از تلاش مربیان و معلمان این حوزه خاطرنشان کرد: مربیان و دانش‌آموزان با تلاش خود، جایگاه استان قزوین را در تراز پنج استان اول کشور قرار دادند و ثابت کردند که استان قزوین می‌تواند در عرصه‌های علم و فن و اشتغال در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، با خود اشتغالی، کار آفرینی و حذف بیکاری در بین استان‌های کشور جایگاه ویژه‌ای کسب نماید.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: قزوین در حوزه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در زمینه برنامه‌های کیفی جزء 4 استان اول کشور قرار دارد و در قبولی کنکور فنی و حرفه ای رتبه سوم کشور و در مسابقات فنی و حرفه ای رتبه پنجم را کسب نموده است.
قاسمی تأکید کرد: دانش‌آموزان استان قزوین توانستند با کسب دو رتبه اول در رشته‌های متالوژی و نقاشی، سه رتبه دوم در رشته‌های ساخت و تولید، تربیت بدنی و مکانیک خودرو ، یک رتبه سوم در رشته سرامیک، دو رتبه پنجم در رشته‌های صنایع فلزی و صنایع غذایی و یک رتبه ششم در رشته نقشه کشی عمومی و در مجموع با کسب 9 رتبه برتر در مرحله کشوری مسابقات علمی-عملی شاخه فنی و حرفه ای بدرخشند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان