۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین فرزندان هاشمی برای کسب محبوبیت به هر ریسمان گندیده‌ای چنگ می‌زنند/ فائزه هاشمی باید محاکمه شود
کد خبر: ۱۸۳۸۰۹ نویسنده: حجت الاسلام حسینی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۶ ساعت: ۱۱:۴۲ ↗ لینک کوتاه

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در مصاحبه با صبح قزوین:

فرزندان هاشمی برای کسب محبوبیت به هر ریسمان گندیده‌ای چنگ می‌زنند/ فائزه هاشمی باید محاکمه شود

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: چرا باید فرزند سومین فرد مهم نظام به دیدار مخالفان اسلام و نظام برود و با بهائیان دیدار داشته باشد؟ این عملکرد یک تبلیغات منفی علیه نظام است.

فرزندان هاشمی برای کسب محبوبیت به هر ریسمان گندیده‌ای چنگ می‌زنند/ فائزه هاشمی باید محاکمه شود
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با فرقه ضاله بهائیت اظهار کرد: استکبار جهانی سال‌هاست که با توطئه‌های خود به دنبال نفوذ گسترده در بین ملت‌های شیعه و مسلمان است و متاسفانه در این مسیر با کوتاهی صورت گرفته از سوی ما توانسته تاحدودی به اهداف ننگین خود برسد.
وی در ادامه افزود: در واقع وهابیت و بهاییت را انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها با همکاری اسرائیلی‌ها ایجاد کردند تا از طریق وهایت شیعه و از طریق بهاییت سنی مذهب‌ها را مورد هجمه قرار دهند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ابراز کرد: طرفداران وهابیت هرچند خرافه پرست و منحرف هستند اما خود را پایبند به اسلام و قرآن و عقاید پیامبر(ص) معرفی می‌کنند؛ اما فرقه ضاله بهائیت هیچ کدام از احکام اسلام را قبول ندارد و دشمن سرسخت مبانی دینی است.
وی اذعان کرد: سال‌هاست که جریان صهیونیستی برای به ضعف کشاندن شیعه افراد برجسته شیعیان را شناسایی کرده و آنها را ترور می‌کند و از سوی دیگر با ایجاد خرافات به دنبال بدبین کردن جوانان نسبت به مبانی این دین رحمانی است.

دیدار با بهائیان یک تبلیغات منفی علیه نظام است

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بهائیت را جریانی مشرک، ملحد و وابسته به اسرائیل دانست و گفت: امروز هرکس با این گروه ملحد ارتباط برقرار کند به جریان اسرائیلی متصل شده است.
وی تصریح کرد: امروز فرزندان هاشمی برای جمع کردن حامی در داخل و خارج از کشور متاسفانه به هر ریسمان گندیده‌ای چنگ می‌زنند و هر کار غلطی را انجام می‌دهند تا محبوبیت حقوق بشری پیدا کنند.
حسینی با بیان اینکه اقدام فرزند هاشمی بسیار ناپسند بود، تصریح کرد: معتقدم مراجع معظم تقلید، علما و مسئولین کشور باید در برابر این اقدام زشن فرزند هاشمی عکس العمل نشان داده و سکوت را کنار بگذارند؛ زیرا سکوت این افراد را جری تر می‌کند.
وی اظهار کرد: چرا باید فرزند سومین فرد مهم نظام به دیدار مخالفان اسلام و نظام برود و با بهائیان دیدار داشته باشد؟ این عملکرد یک تبلیغات منفی علیه نظام است.
نماینده مردم قزوین در پایان گفت: اقدام فرزند هاشمی بسیار محکوم و قبیح است و باید محاکمه شده و به اشد مجازات برسد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان