۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین هالیوودی‌ها پابرهنه به فرش قرمز کن رفتند
کد خبر: ۱۸۳۳۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۵ ساعت: ۱۵:۴۳ ↗ لینک کوتاه

اعتراض به کفش پاشنه بلند در جشنواره کن؛

هالیوودی‌ها پابرهنه به فرش قرمز کن رفتند

چند ستاره زن سینمای هالیوود در اعتراض به اجبار جشنواره کن در پوشیدن کفش پاشنه بلند، با پای برهنه روی فرش قرمز این رویداد سینمایی رفتند.

هالیوودی‌ها پابرهنه به فرش قرمز کن رفتند
به گزارش سرویس فرهنگ وهنر  صبح قزوین ،چند ستاره زن سینمای هالیوود در اعتراض به اجبار جشنواره کن در پوشیدن کفش پاشنه بلند، با پای برهنه روی فرش قرمز این رویداد سینمایی رفتند.

«جولیا رابرتر»، «کریستین استوارت» و «سوزاندن ساراندون» چهره‌های مطرح هالیوودی بودند که در اقدامی اعتراضی با پای برهنه و یا با کفش تخت بر روی معروف‌ترین فرش قرمز سینمای جهان رفتند.

«جولیا رابرتز» که امسال برای اولین‌بار با فیلم «مانی مانستر» ساخته «جودی فاستر» به جشنواره فیلم کن آمده بود، پس از حضور بر روی فرش قرمز و در میانه راه کفش‌های خود را درآورد و با پای برهنه مقابل دوربین عکاسان رفت.

در حالیکه مسئولان جشنواره کن اجباری بودن پوشیدن پاشنه بلند در مراسم فرش قرمز فیلم‌ها را تکذیب می‌کنند، اما بسیاری از زنان حاضر در این جشنواره اعلام کردند در صورتی که بدون کفش پاشنه بلند یا با کفش کف تخت روی فرش قرمز بروند، از حضور آنها در سالن نمایش فیلم جلوگیری می‌شود.

«سوزان ساراندون» در شب افتتاحیه جشنواره کن برای فیلم «کافه سوسایتی» با کفش‌های تخت روی فرش قرمز رفت و «کریستین استوارت» نیز پابرهنه مقابل دوربین عکاسان رفت.

سال گذشته «امیلی بلانت»، بازیگر آمریکایی نسبت به این بدعت در جشنواره کن اعتراض کرده بود اما این اولین باری است که بازیگران طراز اول هالیوودی اعتراض خود را این گونه نشان می‌دهند.

پوشیدن کفش پاشنه بلند روی فرش قرمز کن سال گذشته نیز حاشیه‌هایی ایجاد کرد، اما جشنواره کن تصریح کرد که هیچ سیاستی برای اجبار پوشیدن کفش پاشنه بلند در جشنواره وجود ندارد.

به گزارش دیلی تلگراف، «تیری فرمائو»، دبیر اجرایی جشنواره فیلم کن در صفحه توئیتر خود اجباری بودن پوشیدن کفش پاشنه بلند روی فرش قرمز کن را بی‌اساس خواند.

شصت‌ونهمین جشنواره فیلم کن که از 11 می (22 اردیبهشت) با حضور «جورج میلر»، کارگردان استرالیایی فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» در راس هیات داوران رقابتی و با نمایش فیلم «کافه سوسایتی» جدیدترین اثر «وودی آلن» آغاز به کار کرده، تا 22 می (دوم خرداد) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/1404

منبع: ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان