۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین هشتمین مرحله تجلیل از حافظان قرآن در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۸۳۳۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۵ ساعت: ۱۴:۱۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

هشتمین مرحله تجلیل از حافظان قرآن در قزوین برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری هشتمین مرحله تجلیل از حافظان قرآن در قزوین خبر داد.

هشتمین مرحله تجلیل از حافظان قرآن در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، سعید وزیری نژاد، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: در آستانه فرا رسیدن نیمه شعبان هشتمین مرحله تجلیل از حافظان قرآن، 29 اردیبهشت ساعت 16 در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

تجلیل از هزار و 120 حافظ قرآن کریم در قزوین
وزیری نژاد افزود: در این مراسم از هزار و 120 نفر از حافظ قرآن کریم در قالب هزار و 550 جزء قرآن تجلیل بعمل خواهد آمد که تا پایان سال جاری سه مرحله تجلیل از حافظ قرآن خواهیم داشت.

وی بیان کرد: طرح نهضت حفظ قرآن با هدف توسعه و گسترش فعالیت‌های قرآنی و تشویق حافظان قرآن از چهار سال پیش شروع شده است که امید است با اجرای این طرح شاهد ترویج مکارم اخلاقی و ارزش‌های اسلامی در جامعه باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین با اجرای طرح نهضت فراگیری حفظ قرآن تلاش کرده تا تعداد حافظان این کتاب آسمانی را در این شهر ارتقا دهد.

وزیری نژاد یکی از مهمترین عوامل بروز آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه را فاصله گرفتن از کلام الهی دانست و افزود: اگر مفاهیم قرآنی در همه ابعاد فردی و اجتماعی زندگی افراد جامعه نهادینه شود، شاهد کاهش بسیاری از مشکلات خواهیم بود.

ترویج معارف قرآنی بهترین کار فرهنگی جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی است
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اظهار کرد: ترویج معارف قرآنی بهترین کار فرهنگی جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی است، لذا باید از همه ظرفیت‌های موجود در گسترش فرهنگ قرآنی در همه بخش‌های جامعه بهره گیریم، بدین منظور طرح نهضت حفظ قرآن و تجلیل از حافظان قرآن کریم در دستور کار سازمان قرار گرفت.

وزیری نژاد در پایان خاطرنشان کرد: تقدیر از سه نفر از پیشکسوتان و مدرسان قرآنی از جمله برنامه‌های هشتمین مرحله تجلیل از حافظان قرآن کریم می‌باشد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان