۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تقدیر رییس جمعیت هلال احمر از دولت
کد خبر: ۱۸۳۳۲۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تقدیر رییس جمعیت هلال احمر از دولت

رییس جمعیت هلال احمر از نگاه ویژه دولت و ابلاغیه جهت حمایت از جمعیت هلال احمر، تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر رییس جمعیت هلال احمر از دولت

رییس جمعیت هلال احمر از نگاه ویژه دولت و ابلاغیه جهت حمایت از جمعیت هلال احمر، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش سرویس سلامت صبح قزوین ( صبح قزوین )، رئیس جمهور در نامه‌ای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور را مکلف کرد تا اعتبار لازم را برای تامین نیازهای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بویژه تکمیل موجودی انبارها اختصاص دهد.

رئیس جمهور در نامه‌ای به رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور مقرر کرد تا با توجه به گزارش جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در جلسه 19 اردیبهشت ماه جاری هیئت وزیران، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور اعتبار لازم برای نیازهای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به ویژه تکمیل موجودی انبارها را اختصاص دهد.

براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، دکتر ضیایی رییس جمعیت که نوزدهم اردیبهشت ماه در جلسه هیئت دولت شرکت کرده بود در خصوص این ابلاغ گفت: با توجه مشغله و دغدغه‌های بسیار زیاد دولت، ابلاغیه دولت به سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای حمایت از جمعیت هلال احمر تنها ٣ روز بعد از شرکت در جلسه هیئت دولت نشان دهنده نگاه ویژه دولت به این نهاد مردمی است.

یادآور می‌شود در جلسه هیئت دولت، دکتر ضیائی ضمن تشکر از امدادگران، داوطلبان، جوانان و سایر تلاشگران هلال‌احمر، درخواست کرد تا تمامی دستگاه‌ها در زمینه حمایت حداکثری از هلال احمر، همدل و همزبان این نهاد مردمی باشند.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان