۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین اصول ۱۰ گانه سکاندار جدید شهرداری آبیک
کد خبر: ۱۸۳۱۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

امامقلیان تشریح کرد:

اصول ۱۰ گانه سکاندار جدید شهرداری آبیک

شهردار جدید آبیک برای پیشرفت، عمران و خدمت به مردم این شهر، اصول ۱۰ گانه‌اش را تشریح کرد.

اصول ۱۰ گانه سکاندار جدید شهرداری آبیک
به گزارش صبح قزوین، علیرضا امامقلیان در مراسم معارفه شهردار جدید شهر آبیک که در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری باران برگزار شد، اظهار داشت: گسترش و بهبود خدمت‌رسانی به مردم، رسیدگی به مشکلات مردم در اسرع وقت و کاهش مراجعات مردمی به شهرداری و کاهش مراحل انجام کار را از دیگر اصول شهرداری است؛ این در حالی است که برنامه‌ای کار کردندر دستور کار قرار دارد تا شهرداری از روزمرگی خارج شود.
وی افزود: شهرداری آبیک به این دلیل که دستگاهی است که امور مالی آن دوسویه است، تلاش می‌کند درآمد و هزینه را مدیریت کند تا علاوه بر انجام بیشترین کار، باری از شهرداری بر دوش مردم شهر آبیک نباشد.
این مسئول ادامه داد: شهرداری در نظر دارد با مدیریت هزینه‌های جاری و کاهش این هزینه‌ها، پولی را که ا زمردم دریافت می‌کند در امور عمرانی و به نفع مردم هزینه کند.
شهردار جدید شهر آبیک اضافه کرد: شهرداری با استفاده از نوآوری و تغییر و تحولات، به مردم خدمات‌رسانی کرده تا شاهد شکوفایی شهر آبیک شده و در آینده نزدیک شاهد رسیدن این شهر به جایگاه واقعی‌اش باشیم.
امامقلیان خاطر نشان کرد: ماهانه گزارش کار شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر آبیک به اطلاع مردم این شهر خواهد رسید و همه تلاش خواهیم کرد رضایت عمومی مردم جلب شود.
امامقلیان اضافه کرد: شهرداری با استفاده از نوآوری و تغییر و تحولات، به مردم خدمات‌رسانی کرده تا شاهد شکوفایی شهر آبیک شده و در آینده نزدیک شاهد رسیدن این شهر به جایگاه واقعی‌اش باشیم.
وی از جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و ایجاد درآمد پایدار از سوی شهرداری آبیک برای پیشرفت و عمران این شهر خبرداد.
منبع: فصل بیداری انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان