۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین دولت برای پرداخت حقوق چند میلیونی پول دارد، اما برای وام ازدواج ندارد
کد خبر: ۱۸۳۱۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۵ ساعت: ۱۱:۴۱ ↗ لینک کوتاه

اسلامی در واکنش به حقوق دهها میلیونی مدیران دولتی:

دولت برای پرداخت حقوق چند میلیونی پول دارد، اما برای وام ازدواج ندارد

امام جمعه تاکستان با اعتراض به برخی بی عدالتی ها در وضعیت معیشتی مردم گفت: مسئولین و دولتی ها زمینه ازدواج جوانان را فراهم کنند.

دولت برای پرداخت حقوق چند میلیونی پول دارد، اما برای وام ازدواج ندارد
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین؛ آیت الله علی اسلامی، امام جمعه شهرستان تاکستان در خطبه های نماز جمعه با بیان این که مسئولان وظیفه دارند پاسخگوی مطالبات و مشکلات جوانان باشند افزود: برطرف ساختن مشکلات اولیه جوانان وظیفه عمومی مسئولین و دولتی ها است چرا دولت حقوق چندین میلیونی به برخی مسئولین پرداخت می کند اما وام ازدواج جوانان را به تاخیر می اندازد.
وی ادامه داد: مردم از وضعیت اشتغال و زندگی جوانان رضایت ندارد، چرا دولت زیر بار وام های ازدواج جوانانی که برای رهایی از گناه در شرف ازدواج هستند نمی رود.
اسلامی با تبریک میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، به اهمیت ارزش ازدواج و ازدواج آسان اشاره و خاطرنشان کرد: جوانان در امر ازدواج به الگوهای اسلامی مانند امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) توجه کنند.
وی با گرامیداشت سالروز لغو تحریم تنباکو توسط آیت‌الله میرزای شیرازی، افزود: مرجعیت همواره مدافع ملت و استقلال کشور بودند، انگلیسی‌ها در قضیه تنباکو به بهانه قرار داد اقتصادی، قصد تهاجم فرهنگی را داشتند، که با فتوای مرجعیت، سنگرهای استعمار درهم شکسته شد.
خطیب نماز جمعه تاکستان در بخش دیگری از سخنانش، تأکید کرد: اسرائیل و آمریکا مردم، زنان و کودکان را به خاک و خون می‌کشد هزاران فلسطینی را آواره می کند و حرفی از حقوق بشر زده نمی شود اما وقتی در کشورهای اسلامی بر اساس دستور قضایی حکمی اجرا می شود همان کشور ادعای حقوق بشری می کنند.
اسلامی در پایان گفت: این جمله را به دنیای اسلام می‌گویم که بدانید آمریکا دشمن اسلام و قرآن شماست، چرا که با تمام وجود از رژیم اشغالگر قدس که دشمن سرسخت اسلام و مسلمین است حمایت می‌کند و مالی و تسلیحاتی به این رژیم غاصب می‌نماید.
انتهای پیام/

منبع: تاک پرس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان