۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ابتکار; تعداد روزهای سالم در حال افزایش است
کد خبر: ۱۸۲۳۳۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ابتکار; تعداد روزهای سالم در حال افزایش است

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: احیاء و حفاظت از تالاب‌های کشور یکی از رویکردهای مهم دولت یازدهم است.

ابتکار; تعداد روزهای سالم در حال افزایش است

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: احیاء و حفاظت از تالاب‌های کشور یکی از رویکردهای مهم دولت یازدهم است.

به گزارش خبرنگار «محیط زیست» صبح قزوین ( صبح قزوین ) منطقه لرستان، معصومه ابتکار در سومین گردهمایی گروه‌های دانشجویی حامی محیط زیست، افزود: آینده حیات انسان و کره زمین در معرض تهدید بوده که علت برگزاری این گردهمایی‌ها و تضارب آراء و دیدگاه‌ها تلاش برای رفع چالش‌های زیست محیطی است.

وی اظهار کرد: چرا سران کشورهای مختلف پیمان توسعه پایدار برای 15 سال آینده را در دستور کار خود قرار داده و در این راستا هم پیمان شده‌اند؟.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور تصریح کرد: یکی از رویکردهای مهم دولت یازدهم احیاء و حفاظت از تالاب‌های کشور بوده چرا که تالاب‌های ما در بسیاری از مناطق کشور و حتی استان لرستان در حالت بحرانی قرار دارند.

ابتکار اضافه کرد: برای اجرای این مهم برنامه‌های مطالعاتی در تالاب‌های کشور و به ویژه مناطق گهر و اشترانکوه در حال اجراست و برای این امر اعتبارات مناسبی نیز در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه روزهای آلوده در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۲ کاهش یافته و مردم از هوای بهتری برخوردار بوده‌اند، بیان کرد: هرچند از نظر بهبود کیفیت هوا به وضعیت عالی نرسیده‌ایم اما روند تعداد روزهای سالم در حال افزایش است.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان