۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین حماسه ۹ دی چشم فتنه را کور کرد/ ریشه فتنه در ۹ دی خشکانده شد/ فتنه گران توبه کنند
کد خبر: ۱۸۲۲۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

گزارش میدانی صبح قزوین

حماسه ۹ دی چشم فتنه را کور کرد/ ریشه فتنه در ۹ دی خشکانده شد/ فتنه گران توبه کنند

مردم قزوین در سالروز حماسه ۹ دی از خاطرات خود می گویند.

حماسه ۹ دی چشم فتنه را کور کرد/ ریشه فتنه در ۹ دی خشکانده شد/ فتنه گران توبه کنند

به گزارش خبرنگار صبح قزوین، همزمان با سالروز حماسه عظیم 9 دی به محل تجمعات و درگیری های شهر قزوین در خیابان خیام رفتیم و از حال و هوای آن روز با کسبه و افراد  شاهد و حاضر در صحنه  مصاحبه  نمودیم .

مردی از کسبه خیابان خیام که از نزدیک شاهد درگیری های سال 88 در قزوین بود در گفت گو با خبرنگار ما اظهار داشت: در روزهای اوج فتنه گری علیه نظام در قزوین گروهی از سمت میدان آزادی به داخل خیابان خیام هجوم می بردند در حالی که شعار هایی علیه نظام سر می دادند که در پی آنان نیروی انتظامی و بسج برای جلوگیری از درگیری روانه شدند.

29891_540

وی با اشاره به اینکه حوادث پس از انتخابات اشتباه بزرگی بود افزود: در تمام کشورهای جهان اقلیتها تابع رای اکثریت هستند اما در جریان فتنه سال 88 دیدیم که اقلیت ها از رای اکثریت قاطع مردم استقبال نکرده و بر علیه آن دست به نزاع و درگیری زدند.

این فرد اذعان داشت: اگر کسی می خواهد اعتراض و یا نظر خود را بیان کند بدون درگیری و چماق به دست گرفتن و یا قلدری می تواند با رعایت قانون و از طریق مراجع قانونی مطالبات خود را پیگیری کند.

وی در پایان یاد آور شد: مقصر اصلی این حوادث و فتنه ها سران فتنه و حامیان آنان در داخل و خارج کشور بودند که با نقشه های شوم خود قصد تضعیف رهبری و از بین بردن نظام را داشتند.

در ادامه با فردی از صنف پارچه فروشی صحبت نمودیم؛ که وی به بیان نظرات خود در مورد حوادث سال 88 پرداخت.

این فرد که شاهد آشوب ها و اغتشاشات فتنه گران در سال 88 در قزوین بود اینچنین می گوید: در ایام پس از انتخابات و آغاز حوادث سال 88 مردم قزوین به اعتراض و بیان عقائید خود به صورت غیر قانونی پرداختند و عده ای از افراد شرکت کننده در درگیری های شهر قزوین بر علیه رئیس جمهور منتخب شعار های زشت و زننده ای بکار می بردند و این افراد با تحریک سران فتنه به این نتیجه رسیده بودند که نظام بر سر آنان کلاه گذاشته است و در رون رای گیری تقلب صورت گرفته درحالی که اصلا چنین نبود و حتی یک درصد هم احتمال تقلب در انتخابات نمی رفت.

وی اضافه کرد: درگیری و قائله های سال 88 کار غلطی بود زیرا که در میان این حوادث اطرافیان متضرر شدند و موجب گردید تا افرادی که حتی با نظام هیچ خصومتی نداشتند ناخواسته وارد این جریانات بشوند و همین اعتراضات غیر قانونی سبب شد تا رسانه ها و دشمنان غربی و بخصوص آمریکا و اسرائیل جنایتکار زبانشان بر علیه نظام گشوده شود.

 Supporters of Iran's moderate presidential candidate Mousavi set fire on the road during post-election unrest in Tehran

این فرد پارچه فروش در پایان تاکید کرد: تنها مقصر اصلی این آشوب ها و فتنه انگیزی ها در سال 88 سران فتنه هستند که اگر کوچکترین تعلق خاطری نسبت به اسلام، نظام جمهوری اسلامی، امام(ره) رهبری و شهدای این مرز و بوم داشتند هیچگاه نمی گذاشتند که این حوادث پیش بیاید و تپمقصود انان از این جریانات این بود که در نظام اسلامی بلبشویی بوجود بیاورند تا به اهداف شوم خود برسند که با هوشیاری مردم بصیر و همیشه در صحنه در 9 دی ماه سال 88 چشم فتنه کور گردید.

در ادامه این گزارش مردمی به یکی دیگر از کسبه خیابان خیام از صنف طالا فروشان سرزدیم.

این طلا فروش که خود شاهد عینی این ماجرا بود در ابتدا با اعتراض نسبت به حوادث سال 88 و همچنین صدمات آن برای مردم و نظام گفت: دامنه این اعتراضات به شهر قزوین نیز کشیده شده بود که موجب شد عده ای در خیابان خیام شهر قزوین به شیطنت و آشوب دست زده و علیه نظام و رهبری و رئیس جمهور پیشین شعارهایی سر بدهند و عده ای نیز در جواب آنها شعار های انقلابی می دادند.

وی اضافه کرد: عده ای با آب به آسیاب دشمن ریختن سعی در بر اندازی نظام داشتند که بحمد الله خون سید الشهدا(ع) و درایت رهبری مانع از این اقدام شد و اگر این فتنه ختم به خیر نمی شد ممکن بود آثار و تبعات آن از جنگ تحمیلی هم بیشتر باشد.

این کاسب طلا فروش بیان کرد: به نظر بنده فتنه سال 88 بزرگترین فتنه پس از انقلاب اسلامی به شمار می رود و این فتنه گران در دامان انقلاب اسلامی بزرگ شده قدر نمکی را که در سفره این نظام خوردند نداسته و نمک دان شکستند در حالی این افراد آبرو و شهرت خود را مدیون انقلاب اسلامی بودند.

A dock at sunset on White Sands Island in the Maldives.</br>

در پایان این گزارش به سراغ فردی از صنف فروشندگان لوازم بهداشتی رفتیم.

این جوان فروشنده که مغازه وی در حوالی محل اغتشاشات 88 در خیابان خیام قزوین بود به باز گویی حوادثی که به چشم خود دیده است می پردازد: در سال 88 در خیابان خیام درگیری بین  افراد فتنه گرد و آشوب طلب با افراد دلسوز نظام شکل گرفت که به یاری خداوند جبهه حق بر جبهه باطل پیروز شدند.

وی افزود:  پشت پرده این جریانات در سال 88 عوامل معاند و رسانه های دشمن بخصوص رسانه های اسرائیلی و آمریکایی و همچنین دست نشانده های داخلی آتش این فتنه را شعله ور تر می کردند  و شاهد بودیم که مردم با بصیرت و فهیم ایران در 9 دی سال 88 ریشه فتنه را خشکانده و نگذاشتند تا به نظام اسلامی آسیبی برسد.

این فروشنده لوازم بهداشتی خاطر نشان کرد: بعد از وقوع فتنه و اغتشاشات سال 88  رهبر انقلاب فرمودند که دست اسرائیل از آستین این جریانات بیرون زده است و این نشان دهنده ی ان است که مردم ما باید بیش از پیش هوشیار و با بصیرت باشند تا دیگر نمونه ی چنین اتفاقات تلخی رخ ندهد.

وی خطاب به اغتشاشگران و فتنه برانگیزان گفت: نباید دنباله رو دشمنان و رسانه های معاند بود و باید هوشیار بود و باید دانست که برای چه شخص و یا گروهی کار می کنیم و حواسمان بادی جمع باشد که عامل انجام نقشه های مستکبرین نباشیم.

2010-02-12-09_pic2

این فروشنده در پایان یاد آور شد:  هیچ تجمع اعتراضی و غیر قانونی در هیچ کشوری صورت نمی گیرد مگر آنکه دست صهیونیسم و آمریکا پشت آن باشد و از این فرصت ها به نحو احسنت برای رسیدن به مقصود منحوس خود بهره برداری می کنند و وظیفه ما این است که همانند حماسه عظیم و منحصر به فرد 9 دی هوشیار و با بصیرت باشیم تا دشمنان نظام اسلامی جرات نکنند برای بر اندازی این نظام قد علم کنند و در آخر از سران فتنه می خواهم که از رهبر معظم انقلاب و مردم عذر خواهی کرده و توبه کنند.

انتهای پیام/1003/م

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان