۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۲۵ شهید در ایام فتنه از آراء مردم صیانت کردند/ رهبری فرمودند: من به هیچکس باج نمی دهم/ آقای روحانی تو وامدار پدرخوانده ها نیستی وامدار مردم هستی
کد خبر: ۱۸۲۲۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رسایی در قزوین:

۲۵ شهید در ایام فتنه از آراء مردم صیانت کردند/ رهبری فرمودند: من به هیچکس باج نمی دهم/ آقای روحانی تو وامدار پدرخوانده ها نیستی وامدار مردم هستی

نماینده مردم تهران گفت: فتنه گران در روز ۲۵ خرداد ۸۸ با حمله به پایگاه بسیج، یک مادر و دختر را به ضرب گلوله به شهادت رساندند. در این ۸ ماه نبر مقدس، ۲۵ نفر شهید شدند؛ بسیاری از مردم و جوانان کتک خوردند تا از رای ملت دفاع کند.

۲۵ شهید در ایام فتنه از آراء مردم صیانت کردند/ رهبری فرمودند: من به هیچکس باج نمی دهم/ آقای روحانی تو وامدار پدرخوانده ها نیستی وامدار مردم هستی

به گزارش صبح قزوین، همایش بزرگ 9 دی که به مناسبت چهارمین سالگرد چنین روزی در سال 88 امشب در مسجد امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، با حضور خیل کثیری از مردم و مسئولین  شهر همراه بود.

حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس، به عنوان  سخنران ویژه این مراسم، در رابطه  با انقلاب ها و حماسه ها گفت: همواره هر انقلابی با ریزش و رویش روبرو بوده است.
این نشانه سلامت انقلاب است و انقلابی که این شاخصه را نداشته باشد بیمار است.

وی ادامه داد: در زمان پیامبر نیز ما هم ریزش داشتیم هم رویش.
امثال طلحه ها و زبیرها از صف انقلاب کنندگان صدر اسلام جدا شدند و در عوض مالک اشترها و میثم تمارها به صف مسلمانان واقعی پیوستند.
در این ریزش ها و رویش ها انقلاب ها مقصر نیستند این خاصیت هر انقلابی است.

رسایی تاکید کرد: برای اینکه در صف ریزش کنندگان نباشیم و در نهایت به عاقبت بخیری برسیم باید مبانی دینی و فکری مان را محکم کرده و در مقابل فتنه های بعدی استوار بایستیم.

وی با اشاره به سالروز رحلت  پیامبراعظم (ص) اظهار کرد: از جمعیت یک و نیم میلیاردی مسلمان جهان، تنها شیعیان هستند که این روز را گرامی می دارند حتی در شهر مدینه هم هیچکس این روز را یادآوری نمی کند زیرا در این صورت بحث جانشینی ایشان در اذهان به عنوان سوال مطرح می شود.

برخی از یادآوری حماسه 9 دی عصبانی می شوند/ 25 شهید از آرای ملت صیانت کردند

این نماینده مجلس تصریح کرد: بی پرده بگویم برخی از برگزاری مراسمات در روز 9 دی و یادآوری هر ساله آن ناراحت و عصبانی هستند زیرا این حضور حرکت مردم را در آن روز برای نسل دیروز یادآوری کرده و برای نسل امروز توضیح می دهد.

وی با تداعی خاطرات روزهای مبارزه سال 88 اذعان کرد: ما 4 نوع سبز داریم؛ سبز مقدس که 75 میلیون طرفدار دارد، سبز محترم که 13 میلیون رای داشت و این افراد قبل از کاندیدای مورد نظرشان به نظام جمهوری اسلامی رای دادند، سبز معترض که باید پاسخ اعتراضشان بطور منطقی و متین داده شود و شبهاتشان برطرف شود و سبز منحرف که موجودیت خود را با به آتش کشیدن مساجد و اماکن عمومی و تخریب بیت المال نشان دادند.

رسایی یادآور شد: فتنه گران در روز 25 خرداد 88 با حمله به پایگاه بسیج، یک مادر و دختر را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.
در این 8 ماه نبر مقدس، 25 نفر شهید شدند؛ بسیاری از مردم و جوانان کتک خوردند تا از رای ملت دفاع کند.
نکته مهم اینست که تمامی شهدا با اسلحه هایی شهید شده بودند که تولید داخل نبود و اکثریت قریب به اتفاق از پشت هدف گلوله قرار گرفته بودند.

رهبری فرمودند: امام به هیچکس باج نداد من هم به کسی باج نمی دهم

وی اضافه کرد: تا اینکه بعد از 29 خرداد نماز جمعه دیگری برگزار شد.
کار به جایی رسید که حتی BBC هم مردم را به شرکت در این نماز جمعه خاص دعوت کرد و رسانه های خارجی هم نماز جمعه را به مخاطبین خود آموزش می دادند اما سران فتنه به دلیل کینه و بغض شدیدی که نسبت به کاندیدای منتخب داشتند متوجه دوستی روباه صفتان نشدند.

این نماینده مجلس ابراز کرد: در جریان اغتشاشات آن روزها  موسوی خوئینی ها گفت: اگر کمی دیگر در خیابان بمانید سید علی خامنه ای کوتاه می آید و انتخابات را دوباره برگزار می کند.
همان موقع رهبری سخنرانی کردند و فرمودند امام به کسی باج نداد من هم به هیچکس باج نمی دهم.

وی بیان کرد: رهبری  به عنوان سمبل معنویت نظام، 8 ماه تمام از رای مردم پاسداری کردند.
ایشان با فتنه گران بسیار مدارا کردند اما جمهوریت نظام را حفظ و از آن دفاع کردند.
روز 9 دی جمهوریت به خیابان ها ریخت و از معنویت و اسلام دفاع کرد.

برای روی کار آمدن دولت یازدهم 25 نفر شهید شدند/ آقای روحانی تو وامدار پدرخوانده ها نیستی وامدار مردم هستی

رسایی عنوان کرد: ما 25 شهید دادیم تا آقای روحانی به عنوان رئیس دولت یازدهم روی کار بیاید زیرا اگر در چها سال گذشته رهبری در برابر فشارها کوتاه آمده بود و قبول می کرد که انتخابات دوباره برگزار شود، امسال دیگر آقای روحانی رئیس جمهور نبود.

وی در توضیح چرایی این مطلب گفت: در انتخابات 88 احمدی نژاد در حدود 65 درصد آرا را کسب کرد و 15 درصد بیش از نصف آرا بود در صورتی که روحانی 50.
7 درصد آرا را کسب کرد و این تنها 0.
7 درصد و در حدود 350 هزار نفر بودند.
اگر 4 سال پیش این 15 درصد که در حدود 11 میلیون نفر بودند زیر سوال می رفت، 0.
7 درصد یا 350 هزار نفر امروز که از اساس نابود می شد.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی تو ریاست جمهوری ات را مدیون 25 شهیدی هستی که با جان خود از قانون این ملت دفاع کردند.
چهار سال پیش به طرفداران رئیس جمهور منتخب مردم اجازه شادی داده نشد اما امسال طرفداران روحانی آزادانه شادی کردند.
ما هم خوشحال بودیم چون معتقد هستیم جمهوری اسلامی یعنی اینکه به آراء مردم احترام بگذاریم.
آقای روحانی تو وامدار پدرخوانده ها نیستی وامدار مردم هستی.

انتهای پیام/6001/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان