۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین فتنه ۸۸ همچون جنگ جمل بود/ برخی از بازخوانی حماسه ۹ دی عصبانی هستند
کد خبر: ۱۸۲۲۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حمید رسایی در قزوین:

فتنه ۸۸ همچون جنگ جمل بود/ برخی از بازخوانی حماسه ۹ دی عصبانی هستند

رسایی در همایش بزرگداشت ۹ دی گفت: فتنه ۸۸ همچون جنگ جمل بود.

فتنه ۸۸ همچون جنگ جمل بود/ برخی از بازخوانی حماسه ۹ دی عصبانی هستند

به گزارش خبرنگار صبح قزوین، به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه عظیم 9 دی همایش بزرگداشتی  با حضور حجت السلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس هم اکنون در مسجد امام خمینی(ره) شهر قزوین در حال برگزاری است.

این مراسم با حضور جمع کثیری از مردم بصیر و همیشه در صحنه قزوین آغاز گردیده است.

در آغاز این همایش حجت الاسلام رسایی  به ایراد سخن پرداخت و اظهار داشت: انقلابی که درآن فقط جذب و یا دفع باشد انقلاب نیست، حتی انقلاب پیامبر اکرم(ص) نیز  با ریزش ها و رویش هایی همراه بود.
وی افزود: ریزش تنها مختص آدم های معروف و سرشناس نیست هرچند سقوط این قشر از افراد جامعه سنگین تر است لیکن مردم عادی هم سقوط می کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به رحلت پیامبر مکرم اسلام در 28 صفرگفت:  فقط شیعیان هستند که دراین روز مراسم سوگواری دارند و دلیل عدم برگزاری مراسم ارتحال پیامبر ترس و نگرانی از احیای ماجرای غدیر، خلافت و جانشینی ایشان است.

رسایی خاطر نشان کرد: امروز برخی، از اینکه همه ساله به حماسه 9 دی پرداخته می شود عصبانی هستند و بازخوانی این حماسه عظیم و به تبع آن برملاشدن دست فتنه گران آنها را نگران می کند.

وی یاد آور شد: در سال 88 4 دسته سبز داشتیم که یکی از آنها  سبز مقدس بود و 75 میلیون جمعیت داشت ؛ دیگری سبز محترم بود که 13 میلیون طرفدار داشت و سبز بعدی سبز معترض است.

نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد: شبهه اینکه مناظره ها سبب آغاز درگیری های خیابانی شد مغالطه ای بیش نیست و این تنها دستاویزی بود برای دست یافتن به مقاصد شوم خود.

 رسایی ابراز داشت: بسیاری از کسانی که به موسوی رای دادند گمان می کردند که او پایبند و مطیع ولایت است.

وی گفت: در آن نماز جمعه ای که در ایام بروز فتنه  به امامت هاشمی برگزار شد قبل از آن رسانه های بیگانه تشویق و تبلیغ می کردند تا مردم در آن شرکت کنند که در طول تاریخ بی سابقه است و دیدیم که  جمعی از دختران و پسران در کنار هم و بعضا با کفش اقامه نماز کردند و برخی هم به هلهله پرداختند.

رسایی افزود: در همان ایام بود که موسوی خوئینی ها گفت " اگر مردم در کف خیابان بمانند رهبری کوتاه می آید".
رهبر معظم انقلاب پس از آن در سخنرانی فرمودند امام (ره) ما به کسی باج نداد من هم به کسی باج نخواهم داد.
این نماینده مجلس فتنه 88 را همچون جنگ جمل خواند و خاطر نشان کرد: فتنه 88 همچون جنگ جمل بود  و در این 8 ماه مقدس 25 شهید نثار این انقلاب شد.
وی ابراز داشت: رهبری سمبل اسلامیت نظام است و در این 8 ماه ایشان از جمهوریت نظام نیز دفاع کردند.
رسایی خاطر نشان کرد: اگر قرار بود انتخاباتی را که رئیس جمهور منتخب در آن 15 میلیون بیشتر از 50 درصد آرا،  را بدست آورده بود ابطال کرد در انتخابات اخیر حتما می بایستی تنها 300 هزار رای بیشتر از 50 درصد باطل می شد .
وی تاکید کرد: آقای روحانی پیروزی خود در انتخابات اخیر را مدیون 25 شهید فتنه 88 است.
این نماینده مجلس در پایان افزود: ولی فقیه همچون مسلم ابن عقیل است که معصوم نیست اما واجب الاطاعه است و با تبعیت محض از ولایت فقیه است که می توان در برابر فتنه ها ایستاد و از پیچ های خطرناک در پیش رو گذر نمود.

این خبر در حال تکمیل است/

انتهای پیام 1003/م

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان