۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین آغاز جشنواره کن با نمایش «کافه سوسایتی» + تصاویر
کد خبر: ۱۸۲۱۶۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

آغاز جشنواره کن با نمایش «کافه سوسایتی» + تصاویر

شصت‌و‌نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کن شب گذشته (چهارشنبه) با نمایش فیلم «کافه سوسایتی» جدیدترین ساخته سینمایی «وودی آلن» آغاز شد که با بازخورد متوسطی همراه شد.

آغاز جشنواره کن با نمایش «کافه سوسایتی» + تصاویر

شصت‌و‌نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کن شب گذشته (چهارشنبه) با نمایش فیلم «کافه سوسایتی» جدیدترین ساخته سینمایی «وودی آلن» آغاز شد که با بازخورد متوسطی همراه شد.

به گزارش صبح قزوین ( صبح قزوین )، «وودی آلن» که برای سومین‌بار جشنواره کن را افتتاح می‌کرد، پس از نمایش فیلم «کافه سوسایتی» سه دقیقه مورد تشویق قرار گرفت که گرچه استقبال نسبتا گرمی از فیلم محسوب می‌شد، اما نمی‌توان این بازخورد را با توجه به استاندارهای جشنواره کن بسیار خوب دانست.

در فیلم «کافه سوسایتی» که «کریستین استوارت»، «جف آِیزنبرگ» و «استیو کارول» بازیگران آن هستند، «آیزنبرگ» در نقش یک نیویورکی بازی می‌کند که به هالیوود می‌رود و در آنجا با زنی با بازی «استوارت» آشنا می‌شود که برای عمویش (استیو کارول) بازی می‌کند و ماجراهای احساسی پیچیده‌ای در این بین روی می‌دهد.

نشست خبری «کافه سوسایتی»

«تاد مک‌کارتی»، منتقد سینمایی هالیوود ریپورتر درباره فیلم «کافه سوسایتی» نوشت: اولین ساخته «وودی آلن» در لس‌آنجلس، 40 سال پس از ساخت فیلم «آنی‌هال» یک کمدی رمانتیک تلخ و شیرین دیگر است.

فیلم «مرد غیرمنطقی» ساخته «وودی آلن» که سال گذشته در جشنواره کن رونمایی شد در پایان نمایش با دو دقیقه تشویق مورد استقبال قرار گرفته بود.

«کافه سوسایتی» چهاردهمین فیلم «وودی آلن» است که در جشنواره کن رونمایی می‌شود و کمپانی فیلم آمازون حق فروش فیلم را به مبلغ 15 میلیون دلار خریاری کرده است و قرار است از تاریخ 29 جولای اکران خو را در آمریکا آغاز کند.

شصت‌ونهمین جشنواره فیلم کن که از 11 می (22 اردیبهشت) با حضور «جورج میلر»، کارگردان استرالیایی فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» در راس هیات داوران رقابتی و با نمایش فیلم «کافه سوسایتی» جدیدترین اثر «وودی آلن» آغاز به کار کرد، تا 22 می (دوم خرداد) ادامه خواهد داشت.

«آلن»، «استوارت»، «آیزنبرگ»

«ویتوریو استرارو» فیلمبردار «کافه سوسایتی»

«وودی آلن»

جشنواره فیلم کن

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان