۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین برای تحقق اقتصاد مقاومتی همه باید بسیج شوند
کد خبر: ۱۸۲۱۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۳ ساعت: ۸:۴۹ ↗ لینک کوتاه

سردار قربانی در مراسم تجلیل از جانبازان:

برای تحقق اقتصاد مقاومتی همه باید بسیج شوند

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی همه باید بسیج شده و با برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در مسیر تحقق آن قدم برداریم.

برای تحقق اقتصاد مقاومتی همه باید بسیج شوند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، مراسم تجلیل از جانبازان قطع نخاعی، خانواده شهدا و جانبازان مدافع حرم و همچنین جانبازان شهرداری قزوین شب گذشته (22 اردیبهشت ماه) با حضور مسئولان کشوری و استانی در سرای سعدالسلطنه قزوین برگزار شد.
سردار مرتضی قربانی، مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس در این مراسم اظهار کرد: جانبازان چشم و چراغ این مملکت و الگویی برای همه آحاد جامعه هستند.
وی افزود: استان قزوین بیش از 7 هزار جانباز دارد که بسیاری از آنها به دنبال تشکیل پرونده نبودند بلکه اجر خود را از خداوند متعال مطالبه کردند.
مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در تمام جهان می‌درخشد به طوری‌که چشم ابرقدرت‌های شرق و غرب و حتی عربستان سعودی را کور کرده و این امر حاصل قدرت خدای بزرگ و عظمت و شوکت نظام است.
وی در ادامه با اشاره به عوامل موثر در پیروزی انقلاب عنوان کرد: امام خمینی(ره) که سکاندار انقلاب و نظام بودند و با هدایت و رهبری ایشان، کشور به پیروزی و عزت رسیده و امروز در اختیار ما قرار گرفته است، خود آزاده، فرزند و پدر شهید بودند.
قربانی تصریح کرد: خداوند متعال به دلیل اخلاص در عمل، امام (ره) را به این مقام رساند چراکه همواره در جهت دهی و هدایت مردم فقط به رضای الهی توجه داشتند و در آن مسیر حرکت کردند.
مشاور رئیس ستاد کل نیرو های مسلح در امور حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس تاکید کرد: بر اساس آیات الهی هرکس در مسیر حق قرار گیرد و عمل و کلامش را با رضای خدا تطبیق دهد قطعأ به درجات بالایی خواهد رسید.
وی با اشاره به وجود 11 میلیون و 500 هزار جوان مجرد در کشور گفت: همه ما در قبال جوانان مسئول هستیم و باید برای حل مشکل ازدواج جوانان و رفع معضل بیکاری در جامعه تلاش کنیم.
قربانی با اشاره به اینکه خط امام راحل، خط کلمه طیب و عمل صالح، ایثار و فداکاری بود، بیان کرد: همه ملت و آحاد جامعه باید با وحدت کلمه و وفاق و همدلی پیرو ولایت فقیه باشند.
مشاور رئیس ستاد کل نیرو های مسلح در امور حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس تصریح کرد: برای حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای نظام از گزند دشمنان باید هوشیار بود و با وحدت و برادری، دوستی و رفاقت در جامعه و تبعیت از رهبری و ولایت فقیه در مسیر دفاع از ارزش های نظام و انقلاب حرکت کرد.
قربانی خاطرنشان کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی همه باید بسیج شویم و با برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در مسیر تحقق آن قدم برداریم.
وی در پایان با تاکید بر پرهیز از سیاسی کاری در کشور خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از مسئولان بعد از گرفتن پست و مسئولیت بیشتر به فکر اقوام و نزدیکان و منافع شخصی خود هستند که نباید اینطور باشد. 
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان