۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مشغله‌های کار و زندگی موجب ایجاد فاصله بین مسئولین و جانبازان نشود
کد خبر: ۱۸۲۱۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۳ ساعت: ۸:۳۸ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

مشغله‌های کار و زندگی موجب ایجاد فاصله بین مسئولین و جانبازان نشود

استاندار قزوین گفت: امیدوارم هیچ‌گاه مشغله‌های کار و زندگی موجب ایجاد فاصله بین ما و جانبازان نشود تا با قدرت بیشتر و درک بهتر در خدمت شما باشیم.

مشغله‌های کار و زندگی موجب ایجاد فاصله بین مسئولین و جانبازان نشود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، فریدون همتی، استاندار قزوین در مراسم تجلیل از جانبازان قطع نخاعی، خانواده شهدا و جانبازان مدافع حرم و همچنین جانبازان شهرداری قزوین که شب گذشته (22 اردیبهشت) در سرای سعدالسلطنه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: جانبازان به ویژه جانبازان قطع نخاعی به دلیل شرایط جسمی خاصی که دارند متحمل رنج و سختی زیادی هستند که ما قادر به درک آن نیستیم.
وی با تقدیر از جانبازان و خانواده آنها افزود: خانواده این عزیزان با عشق و فداکاری در خدمت جانبازان هستند که افتخار و توفیق بزرگی است.
استاندار قزوین خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات بزرگ کشور ما حضور جانبازان است و امروز نیز افرادی با تبعیت از راه شهدا و جانبازان با گذشت از جان خود در دفاع از حرم زینب کبری(س) و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌ها برخاستند.
وی تصریح کرد: وجود جانبازان مایه خیر و برکت و تعالی و مسیر هدایت جامعه است از این رو باید از نزدیک با جانبازان دیدار و از رهنمودها و خاطرات آنها بهره‌مند شد.
همتی با تاکید بر اینکه جانبازان چراغ راه جامعه هستید، گفت: باید از طریق شما جانبازان راه انقلاب و ارزش‌ها را پیدا کرده و در آن مسیر حرکت کنیم.
وی ادامه داد: امیدوارم هیچ‌گاه مشغله‌های کار و زندگی موجب ایجاد فاصله بین مسئولین و جانبازان نشود تا با قدرت بیشتر و درک بهتر در خدمت شما باشیم.
استاندار قزوین خاطرنشان کرد: عظمت جایگاه و بی‌نظیر بودن شما در حقیقت، در قالب الفاظ و سخن نمی‌گنجد چراکه هر بار که شما را می‌بینیم هرگز سخنی از باب گله و شکایت نشنیده و جز استواری، صلابت، فداکاری و ایثار چیزی را مشاهده نکرده‌ایم.
مسعود نصرتی، شهردار قزوین نیز در ادامه مراسم اظهار کرد: امسال چهارمین سال پیاپی است که با فراهم شدن زمینه مناسب توانستیم بار دیگر در خدمت خانواده معظم شهدا و جانبازان سرافراز باشیم.
وی افزود: خانواده جانبازان محکم و استوار و به معنای واقعی ایثار می‌کنند و این برنامه بهانه‌ای برای دیدار و تقدیر از جانبازان و خانواده آنهاست و امیدواریم چنین برنامه‌هایی در طول سال برگزار و همچنان تکرار شود.
داود محمدی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار کرد: یکی از بهترین افتخارات پاسداران و جانبازان این است که روز میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) به عنوان روز پاسدار و جانباز نامگذاری شده است.
وی در ادامه با اشاره به برکات ماه رجب، شعبان و رمضان افزود: ماه‌های رجب، شعبان و رمضان از ماه‌های پرفضیلتی هستند که برکات فراوانی دارند و در ماه رجب باید لباس گناه را از تن خارج کرده و خود را تطهیر کنیم و در ماه شعبان با زیور عبادت مجهز شویم تا خود را برای ماه رمضان آماده کنیم.
در پایان این مراسم با حضور مسئولان کشوری و استانی از خانواده شهدای مدافع حرم و جانبازان تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان