۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین روند اجرای برجام و گزارش‌ها در مورد مسکن مهر و سازمان حج و زیارت
کد خبر: ۱۸۲۰۱۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

روند اجرای برجام و گزارش‌ها در مورد مسکن مهر و سازمان حج و زیارت

بررسی مصادره اموال ایران توسط آمریکا، روند اجرای برجام و هم‌چنین بررسی گزارش‌های تهیه شده در خصوص مسکن مهر و سازمان حج و زیارت از جمله مهم‌ترین دستور کاری کمیسیون‌های تخصصی در هفته آینده است.

روند اجرای برجام و گزارش‌ها در مورد مسکن مهر و سازمان حج و زیارت

بررسی مصادره اموال ایران توسط آمریکا، روند اجرای برجام و هم‌چنین بررسی گزارش‌های تهیه شده در خصوص مسکن مهر و سازمان حج و زیارت از جمله مهم‌ترین دستور کاری کمیسیون‌های تخصصی در هفته آینده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی صبح قزوین ( صبح قزوین )، کمیسیون اصل 90 ضمن بازدید از سامانه جامع امور گمرکی و نشست مسوولان گمرک، جلسه دیگری را برای بررسی گزارشات تهیه شده درباره مسکن مهر و سازمان حج و زیارت و سایر مسائل مربوطه برگزار می‌کند.

کمیسیون مشترک بررسی طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی در جلساتی به جمع‌بندی فعالیت‌های کمیسیون ویژه در انجام وظایف نظارتی و تقنینی در طول دوره نهم مجلس می‌پردازد.

کمیسیون آموزش نیز در جلسه ضمن برگزاری نشست کارگروه برنامه ششم با حضور مشاوران کمیسیون‌، به بررسی ایرادات شورای نگهبان در خصوص طرح نظام جامع آموزش فنی و حرفه‌یی و مهارتی می‌پردازد.

بررسی طرح استفساریه بند الف ماده 103 قانون مدیریت خدمات کشوری و ارائه گزارش مسوولان دیوان محاسبات و وزارت امور اقتصادی و دارایی در خصوص بررسی وضعیت اجرای ماده 23 قانون برنامه پنجم توسعه و فنی وحرفه‌یی و آموزش و پرورش از دیگر موارد کاری این کمیسیون به شمار می‌آید.

کمیسیون اقتصادی نیز هفته آینده بررسی عملیات بانکی بدون ربا بر اساس اصل 85 قانون اساسی را در دستور کار قرار داده است.

بررسی گزارش نهایی هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد صنعت بیمه کشور و هم‌چنین بررسی گزارش نهایی هیأت تحقیق و تفحص از منطقه آزاد اروند نیز در دستور کار کمیسیون اقتصادی قرار داده شده است.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز در جلسات هفته آینده به بررسی ابعاد حقوقی احقاق حق برداشت غیرقانونی اموال جمهوری اسلامی ایران توسط ایالات متحده آمریکا با حضور مسوولان ذی‌ربط می پردازد.

رسیدگی به روند اجرای برجام بر اساس قانون اقدام متقابل و متناسب دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام با حضور مسوولان مربوطه نیز در دستور کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی قرار گرفته شده است.

کمیسیون برنامه و بودجه هفته آینده بررسی گزارش تخصیص بودجه سال 93 را در دستور کار دارد.

کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس هفته آینده به بررسی ایرادات شورای نگهبان در مورد طرح اصلاح موادی از قانونی انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌پردازد

و بررسی طرح تبدیل نظام انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا به نظام انتخاباتی تناسبی در دستور کار قرار داده است.

کمیسیون صنایع و معادن بررسی طرح حمایت از هنرمندان و استادکاران صنایع دستی و بررسی و جمع بندی نظرات مراجع ذی‌ربط و صاحب نظران در خصوص موانع رشد تولید در کشور را در دستور کار قرار داده است.

کمیسیون‌های تدوین آیین‌نامه‌های داخلی مجلس، اجتماعی، انرژی، بهداشت و درمان، عمران قضایی و کشاورزی نیز دستور کار هفته آینده خود را اعلام نکرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان