۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین نگرانی روحانی از تسری آتش خرابکاری های اقتصادی فریدون به کابینه / گزارش تصویری از فریدون اینجا! فریدون اون جا! فریدون همه جا!
کد خبر: ۱۸۱۹۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۲ ساعت: ۱۷:۳ ↗ لینک کوتاه

غیبت دوماهه حسین فریدون درجلسات هیات ولت؛

نگرانی روحانی از تسری آتش خرابکاری های اقتصادی فریدون به کابینه / گزارش تصویری از فریدون اینجا! فریدون اون جا! فریدون همه جا!

امروز اما صندلی خالی حسین خان در جلسات دولت کاملا سوال برانگیز است. کسی که در هر جا و هر مکان و حتی مذاکرات هسته ای جانشین و قائم مقام رئیس جمهور است، امروز از عرصه سیاست به حاشیه رانده شده است. با این وجود هنوز همه کارمندان نهاد و حتی وزرای دولت معتقدند حسین فریدون مسئول برنامه‌ریزی و هماهنگی همه کارهای رئیس‌جمهور حتی جزئی‌ترین آن‌هاست.

نگرانی روحانی از تسری آتش خرابکاری های اقتصادی فریدون به کابینه / گزارش تصویری از فریدون اینجا! فریدون اون جا! فریدون همه جا!
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، دو ماهی است که حسین فریدون (برادر رئیس جمهور) در جلسات هیات دولت شرکت نمیکند. در حالیکه از ابتدای دولت تاکنون فریدون در همه صحنه‌ها و در جلسات هیئت دولت همیشه کنار رئیس‌جمهور می‌نشست. در نقش بن بست شکن (بخوانید خط قرمز شکن) به تیم ظریف اضافه شد و در زمانی که سیل و طوفان غرب کشور را فراگرفت در کنار وزرای مربوطه به‌عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در مقابل دوربین‌های تلویزیون حضور یافت.
 
 
امروز اما صندلی خالی حسین خان در جلسات دولت کاملا سوال برانگیز است. کسی که در هر جا و هر مکان و حتی مذاکرات هسته ای جانشین و قائم مقام رئیس جمهور است، امروز از عرصه سیاست به حاشیه رانده شده است. با این وجود هنوز همه کارمندان نهاد و حتی وزرای دولت معتقدند حسین فریدون مسئول برنامه‌ریزی و هماهنگی همه کارهای رئیس‌جمهور حتی جزئی‌ترین آن‌هاست. پس علت غیبت چیست؟ 
 
بنابر این عدم حضور حسین فریدون یک اقدام اتفاقی نیست. احتمالا جناب روحانی خود از برادر خواسته که کمی از دولت فاصله بگیرد. علت نیز البته به حاشیه های اقتصادی حسین خان برمیگردد. پیش از این برخی از حواشی حسین خان در افشاگری زاکانی و بذرپاش مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. تاسیس صرافی حسین فریدون در اوج نوسانات دلار و در اوج تحریم‌ها و نقش وی در یک گروه دلال میان ایران و غرب در کنار نام افرادی چون سیروس ناصری از جمله مسائل مطرح شده پیرامون برادر روحانی بود .
ظاهرا حسین فریدون همانند یک حلقه خاص در دولت گذشته، تحرکات اقتصادی پرمخاطره ای دارد. شنیده شده ارتباطات پررنگ حسین خان با برخی بدهکاران بزرگ اقتصادی برای وی حاشیه های پر رنگی درست کرده است. این حواشی علت  اصلی نگرانی روحانی از نزدیکی فریدون به دولت است. دکتر روحانی نگران است که آتش حواشی صراف بزرگ به کابینه دولت سرایت کند. گذشت زمان حتما ابعاد بیشتری از این ماجرا را برملا خواهد کرد.
 
 

منبع: رجا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان