۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین اکسیر باطل السحر فتنه گران از پیوند اعتقادی ملت ایران ناکام ماند
کد خبر: ۱۸۱۹۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

بیانیه؛

اکسیر باطل السحر فتنه گران از پیوند اعتقادی ملت ایران ناکام ماند

پایگاه بسیج رزمی کاران حامیان ولایت و هیئت رزمی استان قزوین در بیانیه ای اعلام کردند: مردم حسینی منش ایران اسلامی نشان دادند که اکسیر باطل السحر فتنه گران از ترکیب و پیوند اعتقادی و عاطفی امت و رهبری ناکام ماند.

اکسیر باطل السحر فتنه گران از پیوند اعتقادی ملت ایران ناکام ماند
به گزارش صبح قزوین، پایگاه بسیج رزمی کاران حامیان ولایت و هیئت رزمی استان قزوین در بیانیه ای حماسه 9 دی را از سرفصل های مهم و تاریخ ساز انقلاب اسلامی و منشور هدایت و بیداری نسل های آینده کشور در مصاف با کینه توزی ها و فتنه انگیزی های دشمنان قسم خورده ایران و عبور آنان از گذرگاه های حساس، پیچیده و پر خطر تاریخی دانستند.
در این بیانیه آمده است: تردیدی نیست که خلق حماسه عظیم 9 دی ماه که با حضور خروشان و ده ها میلیونی ملت ایران و اعلام برائت و بیزاری آنان از اصحاب فتنه و هتک حرمت مقدسات و ارزش های مذهبی در روز عاشورا رقم خورد، بیش از هر مقوله ای این حقیقت را فریاد زد که کشور و ملتی که از نعمت ولایت فقیه و رهبری حکیم و دور اندیش برخورداراست بر هر گونه سختی، توطئه و فتنه ای فائق خواهد آمد.
روز 9 دی شگوه پیوند ناگسستنی امت با امام خویش بود که در سیل خروشان انسان های عاشق و ولایت مدار متجلی شد، روزی که فتنه گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان حجم عظیم امواج امت اسلامی نفسشان برید و مرگشان رقم خورد و مردم حسینی منش ایران اسلامی نشان دادند که اکسیر باطل السحر فتنه گران از ترکیب و پیوند اعتقادی و عاطفی امت و رهبری ناکام ماند.
اما اکنون در آستانه چهارمین سالگرد قیام و خروش ملت عاشورایی و بصیر حسینی ایران اسلامی اعلام می داریم، همچنان که در سال 88 ملت سلحشور ایران اسلامی با خروش و بیداری خود مقابل طغیان گران پست و خود فروخته ایستاده و با سرکوب و کور کردن چشم نفاق پیروزمندانه به مسیر حق خود ادامه دادند.
ملت شریف و شهادت طلب ایران اسلامی در یوم الله 9 دی به جهانیان و به خصوص اربابان نظام سلطه یک باردیگر یادآوری می کنند که حتی اگر تمام دنیا در مقابل دین و عزم راسخ آنها صف کشی کنند، نخواهند توانست بر عزم و اراده وارادت این ملت به دین و شریعت اسلام و رهبری ولی فقیه کوچک ترین خدشه ای وارد کنند و چه بسا تمام قد در برابر فتنه آنها خواهند ایستاد و تا آخرین لحظه در عهد خود با ولی فقیه امام خامنه ای ایستاده ایم.
انتهای پیام/ 3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان