۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین در ماجرای خان طومان برخی فریب جنگ رسانه ای دشمن را خوردند/ آمارهای منتشر شده در فضای مجازی از شبکه های عربی و غربی کلید می خورد
کد خبر: ۱۸۱۸۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۲ ساعت: ۱۶:۴۸ ↗ لینک کوتاه

کارشناس مسائل خاورمیانه اظهارداشت؛

در ماجرای خان طومان برخی فریب جنگ رسانه ای دشمن را خوردند/ آمارهای منتشر شده در فضای مجازی از شبکه های عربی و غربی کلید می خورد

سید هادی سید افقهی افقهی با اشاره به اینکه خان‌طومان تبدیل به جهنمی برای تروریست‌ها شده است گفت: این روزها تروریست‌ها در خان‌طومان بیش از ۴۰۰ کشته داده‌اند و ما نباید فریب جنگ رسانه‌ای و روانی دشمن را بخوریم.

در ماجرای خان طومان برخی فریب جنگ رسانه ای دشمن را خوردند/ آمارهای منتشر شده در فضای مجازی از شبکه های عربی و غربی کلید می خورد
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین  ،سید هادی سید افقهی کارشناس مسائل منطقه با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه خان‌طومان سوریه اظهار داشت: خان‌طومان عملیات محدودی بود ولی دشمن با راه‌اندازی یک جنگ رسانه‌ای این پیروزی مقطعی را بزرگ جلوه داده تا هم از روحیه رزمندگان ما بکاهد و هم به تروریست‌ها روحیه جدیدی دهد.

وی با اشاره به آزاد سازی 800کیلومتر مربع از اطراف منطقه خان‌طومان افزود: دشمن با استفاده از ناوگان تبلیغاتی خود این پیروزی کوچک را بزرگ جلوه داده و متاسفانه بسیاری از هموطنان ما هم در شبکه‌های اجتماعی فریب جنگ رسانه‌ای دشمن را خوردند و با آن‌ها همراهی کردند.

کارشناس مسائل منطقه با بیان اینکه برخی از آمار‌هایی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی همان آمارهای شبکه‌های عربی و غربی است گفت: ما در ایام اخیر شاهد آزادسازی مناطق مهم بسیاری بوده‌ایم و مناطق مهمی مثل "تدمر" را آزاد کرده‌ایم و دیدیم که پیروزی تروریست‌ها در خان‌طومان نیز موقتی بوده است.

سید افقهی با اشاره به اینکه خان‌طومان تبدیل به جهنمی برای تروریست‌ها شده است عنوان کرد: این روزها تروریست‌ها در خان‌طومان بیش از 400 کشته داده‌اند و ما نباید فریب جنگ رسانه‌ای و روانی دشمن را بخوریم.

وی با بیان اینکه برخی عکس‌های دوران دفاع مقدس را منتاژ کرده و به اسم عکس‌ اسرای خان‌طومان منتشر کرده‌اند گفت: اما نکته‌ی مهمی که باید در این میان به آن توجه کرد این است که چرا روس‌ها همواره آتش‌بس را تمدید می‌کنند؟

در ماجرای خان طومان برخی فریب جنگ رسانه ای دشمن را خوردند/ آمارهای منتشر شده در فضای مجازی از شبکه های عربی و غربی کلید می خورد/ انتقام سخت در راه است

کارشناس مسائل منطقه با بیان اینکه روسیه باید بیشتر مراقب حوادث و اتفاقات منطقه باشد گفت: روسیه‌ای ها کجا بودند وقتی که تروریست‌ها در خان‌طومان به رزمندگان حمله می‌کردند؟ این سوالی است که حتما باید از روسیه پرسیده شود.

سیدافقهی با بیان اینکه باید از حوادث خان‌طومان درس گرفت و فریب داستان‌سرایی رسانه‌ای تروریست‌‌‌ها را نخورد اظهار داشت: با پاتک‌هایی که روسیه ‌می‌زند و حملاتی که از طریق زمین انجام می‌شود طی چند روز آینده انتقام سختی از تروریست‌ها گرفته خواهد شد و رزمندگان اسلام خان‌طومان را به زودی باز پس خواهند گرفت.

وی گفت: خان‌طومان جنگ تبلیغاتی تروریست‌ها بود و آن‌ها فکر می‌کردند می‌توانند با این جنگ تبلیغاتی به پیش‌روی ادامه بدهند که اینطور نشد و رزمندگان حملات سنگینی را برعلیه آن‌ها انجام دادند و تلفات سنگینی نیز به آن‌ها وارد کردند.

 

انتهای پیام/1404

 

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان