۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین افزایش پژوهش‌های کشوری در رشته نورولوژی/ حمایت انجمن نورولوژی از پژوهشگران و نویسندگان کتب علمی
کد خبر: ۱۸۱۷۰۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

افزایش پژوهش‌های کشوری در رشته نورولوژی/ حمایت انجمن نورولوژی از پژوهشگران و نویسندگان کتب علمی

رییس انجمن نورولوژیست ایران گفت: این انجمن از پژوهشگران برتر رشته نورولوژی و نویسندگان کتاب پزشکی حمایت مالی و تحقیقاتی می‌کند.

افزایش پژوهش‌های کشوری در رشته نورولوژی/ حمایت انجمن نورولوژی از پژوهشگران و نویسندگان کتب علمی
به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی صبح قزوین جوان؛ پاکدامن رییس انجمن نورولوژیست ایران در بیست و سومین کنگره بین‌المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران که صبح امروز در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، اظهار داشت: رشته نورولوژی در سطح بالای علمی قرار دارد و اگر بخواهیم این حرفه تخصصی در همین سبک باقی بماند باید همه همکاران با این انجمن همکاری ویژه‌ای داشته باشند.

وی بیان کرد: متاسفانه در کشور در رشته نورولوژی انگیزه‌های دانشجویان در کارگروهی کم شده است و این می‌تواند ضربه بزرگی به بدنه این رشته وارد سازد.

رییس انجمن نورولوژی ایران ادامه داد: در خارج از کشور برای برگزاری کنگره 700 یورو باید پرداخت شود اما در ایران هیچ هزینه‌ای بابت برگزاری این کنگره و سخنران پرداخت نمی‌شود، این مسئله نقطه قوتی برای رشد علمی کشور محسوب می‌شود.

افزایش سطح علمی رشته نورولوژی در ایران بالاست 
در ادامه شهریار نفیسی رییس کنگره گفت: ما باید با برنامه‌ریزی‌های خود سعی در ارتقای این رشته حرفه‌ای داشته باشیم تا سطح رشته نورولوژی نسبت به سال‌های گذشته افزایش یابد.

نفیسی تأکید کرد: انجمن نورولوژی به پرفسور تحقیقاتی برتر جایزه‌ای برای ایجاد انگیزه می‌دهد و کتاب پزشکی برتر را حمایت مالی می‌کند.

وی ادامه داد: همکارانی که برای گذراندن دوره‌های پزشکی به خارج از کشور می‌روند از حمایت مالی این انجمن برخوردار می‌شوند.

رییس کنگره نورولوژی در پایان گفت:‌ حمایت از آموزش و پژوهش و تشکیل کمیته در انجمن با هدف ارتقای سطح علمی این رشته، کمک و حمایت مالی از پزشکان پژوهشگر و متخصصان این رشته انجام می‌شود.

برگزاری کنگره امسال با حمایت انجمن نورولوژیست ایران 
در ادامه این مراسم عظیمی دبیر کنگره گفت: کنگره امسال نتیجه بیست و سه سال تلاش متخصصان این رشته است و امیدوارم سطح علمی این رشته هر سال پربارتر از سال پیش باشد.

وی بیان کرد: من امیدوارم تدریس‌های مربوطه به این رشته در کشور افزایش یابد.

انتهای پیام/

منبع: بهداشت و سلامت باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان