۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین حماسه ۹ دی تجلی پشتیبانی از ولایت فقیه بود
کد خبر: ۱۸۱۶۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماينده ولي فقيه در استان:

حماسه ۹ دی تجلی پشتیبانی از ولایت فقیه بود

نماينده ولي فقيه در استان وامام جمعه قزوين گفت: حماسه ماندگار ۹ دي نشان داد ملت آگاه ايران، در همه حال پشتيبان ولايت وفقيه و نظام اسلامي اند.

حماسه ۹ دی تجلی پشتیبانی از ولایت فقیه بود
به گزارش صبح قزوین، آیت الله باریک بین در گردهمايي ائمه جمعه با اشاره به فرا رسيدن سالگشت حماسه 9 دي گفت: اين روز بزرگ و بي نظير، اعلام وفاداري به نظام اسلامي و ولايت فقيه بود.
وی اضافه کرد: حماسه ماندگار 9 دي نشان داد ملت آگاه ايران، در همه حال پشتيبان ولايت وفقيه و نظام اسلامي اند.
نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري وجود روحيه نشاط و شادابي را براي توسعه هرچه بيشتر استان ضروري دانست و تاکيد کرد: براي رسيدن به اين مهم بايد از نظرات و ديدگاه هاي شخصيت هاي برجسته و مفاخر استفاده کرد.
باریک بین وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین را مهم دانست و بیان کرد: باید همه با وحدت و همدلی بتوانیم مشکلات و موانع موجود در کشور را برطرف نماییم.
وی، به همکاری خوب مدیران و مردم در جهت کمک به استاندارجدید قزوین خاطر نشان کرد: مردم وهمه مدیران اجرایی باید استاندار جدید را در پیشبرد برنامه ها و توسعه استان کمک نمایند تا وی بتواند موانع و مشکلات را بر طرف نماید.
نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین خظاب به استاندار جدید قزوین نیز گفت: همانطور که شما در سوابق اجرایی در برنامه‌های مساجد و نماز جمعه اهتمام داشتید این تلاش و خدمت‌‎گزاری باید استمرار یابد و مردم بیش از پیش از خدمات شما بهره‌مند شوند.
باریک بین ادامه داد: آقای روزبه قبل از این مسئولیت برنامه‌های خوبی در جهت تقویت نهاد نماز جمعه و مساجد در استان داشته‌اند که امیدواریم این تلاش ها همچنان ادامه داشته باشد.
وی تصریح کرد: استاندار باید با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود در استان از نظرات و اندیشه‌های مفاخر استان بهره‌مند شده و از آن برای پیشرفت و تعالی استان استفاده کند.
استاندارقزوين هم در اين گردهمايي با بيان اينکه تقويت نماز جمعه به منزله تقويت نظام اسلاميِ است، تقويت پايگاه نماز جمعه را از اولويت برنامه هاي خودش اعلام کرد.
روزبه با انتقاد از حذف مساجد در شهرسازی های جدید عنوان کرد: باتوجه به اهمیت و جایگاه مساجد در جامعه باید به دنبال تقویت مساجد باشیم تا جامعه نیز از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی دور شود.
وی با بیان اینکه چرا در شهر سازی‌های جدید مساجد محله حذف شده است ادامه داد: مساجد ساده قدیمی در استان همواره محلی برای عباد، حل مشکلات و همچنین دیدار های مردم و اجتماعات کوچک به شمار می‌رفته و امروز نیز باید به دنبال احیای این جایگاه رفیع باشیم.
انتهای پیام/3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان