۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین لاریجانی جزو لیست امید است
کد خبر: ۱۸۱۴۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۱ ساعت: ۲۲:۲۱ ↗ لینک کوتاه

فعال اصلاح طلب در جشن پیروزی اصلاح طلبان قزوین:

لاریجانی جزو لیست امید است

فعال اصلاح طلب در جشن پیروزی اصلاح طلبان قزوین با بیان اینکه لاریجانی جزو لیست امید است، گفت: بزرگان اصلاح‌طلب در تلاش هستند که عارف و لاریجانی در مقابل هم قرار نگیرند و در خصوص ریاست مجلس شورای اسلامی به توافق برسند.

لاریجانی جزو لیست امید است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، محمد علیخانی، فعال اصلاح طلب قزوین در جشن پیروزی اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در سالن شهید بابایی شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در انتخابات استان قزوین یک وحدت بی‌نظیر را شاهد بودیم که این امر خطیر همچون سال‌های گذشته با شکوه برگزار شد.
وی افزود: تصمیماتی که شورای اصلا‌ح‌طلبان گرفتند با حمایت بزرگان اصلاح‌طلب روبه‌رو شد و با همدلی تمام اصلاح‌طلبان در نهایت نتیجه تمام این تلاش‌ها منجر به پیروزی در عرصه انتخابات شد.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب در قزوین اضافه کرد: امیدواریم این وحدت و همدلی ادامه پیدا کرده و ما در آینده نیز شاهد تصمیمات و موفقیت‌های آتی باشیم.
علیخانی ادامه داد: انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را نیز در پیش رو داریم و این وحدت می‌تواند در انتخابات آینده به کار آمده و کشور را از وضعیتی که در آن قرار گرفته است، خارج کند.
فعال سیاسی اصلاح طلب در قزوین تصریح کرد: در خصوص ریاست مجلس شورای اسلامی مسائلی مطرح می‌شود و برخی از افراطیون به این موضوع دامن می‌زنند که بگویند اختلافی در این زمینه وجود دارد.
علیخانی گفت: این که لیست امید اکثریت مجلس را گرفته است، شکی در آن نیست و لاریجانی نیز جزو لیست امید است.
وی بیان کرد: آن‌هایی که به دنبال اختلاف‌افکنی هستند قطع‌ به یقین دلشان نه برای عارف سوخته و نه برای لاریجانی می‌سوزد بلکه فقط می‌خواهند اهداف خود را محقق کنند.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب در قزوین خاطرنشان کرد: اگر مجلس با عقلانیت اداره شود قطع‌ به یقین دولت کار خود را در مجلس شورای اسلامی راحت‌تر پیش می‌برد.
علیخانی مطرح کرد: بزرگان اصلاح‌طلب در تلاش هستند که عارف و لاریجانی در مقابل هم قرار نگیرند و در خصوص ریاست مجلس شورای اسلامی به توافق برسند.
وی یادآور شد: توافق این دو نفر می‌تواند نقشه‌هایی که افراطیون دنبال می‌کنند تا تفرقه ایجاد شود را نقش برآب کند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان